May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۹۹۶۵
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
0
پول‌نیوز- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در این استان، 23 تن جان باختند و 598 تن مصدوم شدند.

مهدی فراهانی در تشریح فعالیت‌های اورژانس در سه روز گذشته با توجه به ایام سوگواری سیدالشهدا افزود: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه مینی بوس و سواری پیکان در محور قدیم قم - تهران، 20 تن شامل 18 تبعه افغان و دو ایرانی جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون که ساعت یک و 30 دقیقه بامداد 29 مهرماه در محور نیزار – دلیجان رخ داد، یک تن جان خود را از دست داد و سه تن نیز مجروح شدند.

وی تصریح کرد: در این سه روز به 2 هزار و 837 نفر خدمات درمانی و سرپایی ارائه شد که تعدادی از مراجعان نیز با توجه به وخامت حال و نیاز به بررسی بیشتر با آمبولانس‌های اورژانس به مراکزدرمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی تصریح کرد: همچنین فوریت‌های پزشکی خدمات تخصصی روزانه و روزمره‌ای را در72 ساعت گذشته شامل برقراری 4320 تماس با 115 استان و انجام 670 ماموریت در دو بخش شهری و جاده‌ای است.

فراهانی گفت: در این ماموریت‌ها تعداد 566 شهری، 104 مورد جاده‌ای در رابطه با بیماری‌های قلبی، تنفسی، مسمومیت، سقوط، تصادف، سوختکی و زایمان به ثبت رسیده است.

وی گفت: در 72 ساعت 236 تصادف رخ داد که از این میان 193مورد تصادف در شهر و 43 تصادف در جاده اتفاق افتاده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در خصوص تعداد مجروحان و فوتی‌ها گفت: در مدت 3 روز گذشته متاسفانه این تصادفات 277مجروح و 2 مورد فوتی به همراه داشت.

فراهانی عنوان کرد: به طور کلی در3 روز گذشته نیز تعداد 148 مورد تصادف موتورسوار رقم خورده که 180مجروح در پی داشت و از این میان 118مجروح به مراکزدرمانی و 61مجروح نیز بصورت سرپایی درمان شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: