May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پنجاه و پنجمین شماره پیک پژوهشگاه صنعت نفت منتشر شدپول‌نیوز- پنجاه و پنجمین شماره پیک پژوهشگاه در 17 صفحه رنگی به صورت الکترونیک منتشر شد .

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در این شماره تصویر روی جلد و صفحات ابتدایی به انعکاس اخبار و آلبوم تصویری مربوط به دومین همایش فرصت‌های فناورانه که هشتم مهر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، اختصاص یافته است .

بر اساس این گزارش در بخش‌های دیگر، رونمایی از فناوری ایرانی کک نفتی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، حضور هیئت نفتی آفریقای جنوبی در پژوهشگاه به منظور توسعه همکاری های مشترک در زمینه جی تی ال، اخذ گواهینامه صلاحیت آزمایشگاه های گروه تجزیه و ارزیابی مواد، راه اندازی نرم افزار مستند سازی و تخمین میزان انتشار آلاینده های هوا وگازهای گلخانه ای و دیگر اخبار پردیس و ستاد مورد توجه قرارگرفته است.

گفتگوی ویژه این شماره با مهندس علوی طالقانی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران صورت گرفته است که در آن، دیدگاه های ایشان در مورد مشکلات صنعت در حوزه ازدیاد برداشت و ظرفیت های پژوهشگاه در رفع معضلات صنعت در این حوزه مورد مصاحبه قرار گرفته است.

همچنین در صفحات پژوهشگران و فناوران که هرماه به انعکاس دستاوردها و توانمندی‌های محققین و فن آوارن پژوهشگاه اختصاص دارد، با مهندس نصیری کارشناس ارشد در حوزه صنعت حفاری در پردیس بالا دستی و مهندس هژبر مهدوی، رییس واحد خدمات فنی مصاحبه شده است.

پیک شماره 55 پژوهشگاه از طريق پورتال  ripi.ir قابل دسترس است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: