کد خبر: ۱۶۰۷۲۴
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
0
مهدي رحمتي پس از پايان دربي در صفحه شخصي اش نوشت:
پول‌نیوز- حالا كه دربي ٨١ تمام شد ، مي توان به گونه اي ديگر به آن نگاه كرد . اينكه بر خلاف سالهاي گذشته از روي سكوها گرفته تا داخل زمين صحنه هاي زيبايي مشاهده شد. اول از همه اتحاد و احترام هواداران دو تيم در يادبود هادي نوروزي در دقيقه ٢٤ يك فضاي معنوي و مهربانانه اي را در ورزشگاه آزادي ايجاد كرد و اينكه هواداران دو تيم به هيچ بازيكني بي احترامي نكردن صحنه هاي فراوان در هجده قدم دو تيم در طول نود دقيقه يك مسابقه تماشايي را رقم زد و بازيكنان دو تيم با تلاش و غيرت مثال زدني براي سربلندي تيم و خوشحالي هوادارانشان تلاش كردند، البته نه اينكه كيفيت فني بازي خيلي عالي بود بلكه با نگاه منطقي مي توان از دربي ٨١ راضي بود . اينكه بعد از مدتها ورزشگاه آزادي ٩٠ هزار تماشاگر را به خود ديد و دو قطب قديمي فوتبال ايران و آسيا توانستند رضايت نسبي مردم و علاقمندان به فوتبال را فراهم كنند و هيچ چيز مهمتر از اين موضوع نيست . به عنوان يك عضو كوچك از مسابقه امروز اميدوارم كه دو تيم استقلال و پرسپوليس به مانند سالهاي دور ، هيجان و تماشاگر را به ورزشگاهها بازگردانند.

در پايان از همگي هواداران عزيز استقلال و پرسپوليس كه براي حمايت از تيمهاي محبوبشان به ورزشگاه آمده بودند ، صميمانه تشكر مي كنم و دست تك تك هواداران تيمم را ميبوسم.

نگاه متفاوت مهدي رحمتي به دربي هشتاد و يكم (+عكس) 
برچسب ها: مهدی رحمتی ، دربی ، فوتبال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: