May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۱۲۳
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
0
وی خاطرنشان کرد که آسمان امروز استان تهران صاف تا نیمه ابری و در پاره ای از نقاط با غبار همراه خواهد بود.
پول‌نیوز- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوای تهران طی سه روز آینده به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
 
فریبا گودرزی در گفت وگویی بیشینه و کمینه دمای امروز شهر تهران را به ترتیب 10 و دو درجه سانتیگراد و بیشینه و کمینه دمای هوای فردا (چهارشنبه) را 14 و پنج درجه سانتیگراد اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد که آسمان امروز استان تهران صاف تا نیمه ابری و در پاره ای از نقاط با غبار همراه خواهد بود.

گودرزی افزود: برای روز چهارشنبه (فردا) نیز آسمانی صاف در پاره ای نقاط غبار محلی و همراه با وزش باد در استان تهران پیش بیش بینی می شود.

وی در خصوص مقدار بارندگی های چند روز اخیر استان تهران نیز گفت: ایستگاه های ژئو فیزیک تهران با 23 میلی متر و دماوند با شش میلی متر بیشترین و کمترین حجم بارندگی های استان تهران در 24 ساعت گذشته را داشتند.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در این مدت حجم بارندگی ها در ایستگاه مهر آباد تهران 13 میلی متر، شمیرانات 22 میلی متر، آبعلی 14میلی متر، چیتگر 16 میلی متر، لواسان و شهریار10 میلی متر و ورامین 15 میلی متر گزارش شده است.

گودرزی گفت: آبعلی با شش درجه سانتیگراد زیر صفر و شهرستان ورامین با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و گرمترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: