کد خبر: ۱۶۱۱۴۶
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
0
در شهریورماه سال جاری پروازهای داخلی 14 شرکت هوایی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام شده است که تعدادی از این پروازها به موقع به مقاصد خود پرواز کردند و تعدادی نیز با تاخیر انجام شده است.
پول‌نیوز- سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در شهریورماه امسال در مجموع چهار هزار و 884 پرواز به مقاصد داخلی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام شد که ضمن کاهش 110 پرواز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در این ماه 2 هزار و 227 پرواز با تاخیر انجام شد.

در شهریورماه سال جاری پروازهای داخلی 14 شرکت هوایی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام شده است که تعدادی از این پروازها به موقع به مقاصد خود پرواز کردند و تعدادی نیز با تاخیر انجام شده است.

در شهریورماه سال گذشته در مجموع چهار هزار و 994 پرواز از طریق فرودگاه مهرآباد انجام شده که 2 هزار و 227 پرواز آن با تاخیر عازم مقصد خود شدند.

بر اساس این گزارش، از 525 پرواز شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه مهرآباد 43 درصد آن تاخیر داشته و از 633 پرواز شرکت هواپیمایی آسمان 72 درصد آن با تاخیر بوده است.

همچنین در این مدت در مجموع شرکت اترک ایر 9 پرواز را در فرودگاه مهرآباد انجام داد که 56 درصد آن با تاخیر انجام شده است.

همچنین شرکت ایران ایر در این ماه در مهرآباد 657 پرواز به مقاصد داخلی انجام داد که 80 درصد آن با تاخیر انجام شده و از 256 پرواز شرکت ایران ایر تور، 72 درصد آن با تاخیر بوده است.

در این ماه شرکت پویا ایر 36 پرواز داشته که 28 درصد آن با تاخیر انجام شده، ضمن اینکه شرکت هواپیمایی تابان در شهریورماه296 پرواز را در مهرآباد انجام داده که 55 درصد آن با تاخیر انجام شده است.

شرکت هواپیمایی نفت ایر نیز در این ماه در مجموع 177 پرواز را از طریق فرودگاه مهرآباد انجام داد که 69 درصد آن با تاخیر بوده و 41 درصد از 525 پرواز شرکت هواپیمای زاگرس نیز با تاخیر انجام شده است.

هواپیمایی قشم ایر در شهریورماه 392 پرواز داخلی را از طریق فرودگاه مهرآباد انجام داد که 33 درصد آن با تاخیر انجام شده است.

در این ماه هواپیمای کاسپین نیز در مجموع 251 پرواز را از طریق فرودگاه مهر آباد انجام داد که 35 درصد آن با تاخیر بوده و از 378 پرواز شرکت هوپیمایی کیش ایر 44 درصد آن با تاخیر انجام شده است.

در این ماه از 630 پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه مهرآباد، 38 درصد آن تاخیر داشته و از 119 پرواز شرکت هواپیمایی معراج به مقاصد داخلی نیز 34 درصد با تاخیر پرواز کرده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: مهرآباد ، پرواز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: