May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۴۷۰
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
0
وی همچنین به مطرح شدن دستورالعمل استفاده از عقد خرید دین به منظور خرید اسناد تجاری ناشی از فروش مدت دار خودروی تولید داخل و ماشین آلات کشاورزی به عنوان یکی از موضوعات جلسه این هفته شورای سیاستگذاری خود رو اشاره کرد.
پول‌نیوز- سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو گفت: محدوده زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای دستورالعمل پرداخت وام پایان اردیبهشت ماه سال 1395 عنوان شده است.

ساسان قربانی در خصوص سایر مباحث مطرح شده سی و پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو اظهار کرد: دستورالعمل چارچوب و ضوابط نحوه همکاری با شرکتهای خودروساز خارجی در امر واردات  مورد بحث قرار گرفت و در این راستا مقرر شد با توجه به دیدگاههای مختلف، موضوع، مورد ارزیابی کارشناسی قرار بگیرد و در جلسات آتی نهایی شود.

وی همچنین  به مطرح شدن دستورالعمل استفاده از عقد خرید دین به منظور خرید اسناد تجاری ناشی از فروش مدت دار خودروی تولید داخل و ماشین آلات کشاورزی به عنوان یکی از موضوعات جلسه این هفته شورای سیاستگذاری خود رو اشاره کرد.

وی ادامه داد: این دستورالعمل طبق موضوع بند 6 مصوبه شورای پول و اعتبار مطرح شده که از ویژگی های آن می توان به میزان اعطای وام تا حداکثر 80 درصد قیمت هر خودرو و تا سقف 250 میلیون ریال در قالب عقد خرید دین  با نرخ سود تسهیلات 16 درصد در سال اشاره کرد .

به گفته قربانی؛‌ این دستورالعمل تصویب شده و به زودی از طریق سایت بانک مرکزی ابلاغ و اعلام خواهد شد این درحالیست که محدوده زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای دستورالعمل  پایان اردیبهشت ماه سال 1395 عنوان شده است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو یادآور شد: نعمت زاده هدف  از اعطای این تسهیلات را،‌ ایجاد شرایط بهتر برای خرید خودرو اعلام کردند تا هم مصرف کننده و هم تولیدکننده از آن بهره مند شوند.

منبع: میزان
برچسب ها: وام 25 میلیونی ، خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: