April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۵۰۵
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
0
با توجه به قرارداد و تعهدات میان تعاونی ها و متقاضیان مسکن مهر، مقرر بود که طی جدول زمان بندی، ساخت و ساز منازل مسکونی اتمام و تحویل شود.
با تعاونی های متخلف مسکن مهر برخورد خواهد شدپول‌نیوز- رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی فیروزکوه گفت: برخی از تعاونی ها به دلایل مختلف از جمله سوء مدیریت، نتوانستند به تعهدات خود در مسکن مهر عمل کنند و قانون به سراغ این تعاونی ها خواهد رفت.

مازیار شهرآشوب رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فیروزکوه در گفتگو یی اظهار داشت: با توجه به قرارداد و تعهدات میان تعاونی ها و متقاضیان مسکن مهر، مقرر بود که طی جدول زمان بندی، ساخت و ساز منازل مسکونی اتمام و تحویل شود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از تعاونی ها به دلایل مختلف از جمله سوء مدیریت، نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند و قطعا قانون به سراغ اینگونه تعاونی های مسکن مهر خواهد رفت.

وی  افزود : شفاف سازی عملکرد تعاونی ها در سرلوحه کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فیروزکوه قرار دارد که این کار، امری قانونی و مورد نظر متقاضیان بوده و در راستای این موضوع، پاسخگویی مسئولین نیز تسهیل خواهد شد.

شهرآشوب در خصوص پالایش تعاونی ها و انحلال تعاونی غیر فعال به خبرنگار مهر گفت: در مجموع، ۶۷۰ تعاونی در شهرستان فیروزکوه به ثبت رسیده است که تعدادی از آنان غیر فعال هستند که برنامه هایی برای پالایش و انحلال اینگونه تعاونی ها در دست اقدام است.

وی افزود: با توجه به اصلاحاتی که اخیرا در «قانون تعاون» صورت گرفته، این اداره در نظر دارد کلاس های آموزش تعاونی ها را برای آموزش تعاونگران در دستور کار خود قرار دهد که اولین کلاس آموزشی آن در مورخه ۱۳ آبان ماه برگزار شد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فیروزکوه در پایان افزود : از آنجایی که یکی از ارکان اقتصادی، تعاونی ها هستند، اهتمام به این امر و حمایت از تعاونی ها در سر لوحه کار ما قرار خواهد داشت.

منبع: مهر
برچسب ها: تعاونی ها ، مسکن مهر ، مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: