کد خبر: ۱۶۲۲۷۷
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
0
پول‌نیوز- مشاور شرکت همراه اول گفت: در ارزیابی‌های کارشناسی و تخصصی صورت گرفته از ایستگاه‌های تلفن همراه و امواج آن مشخص‌شده است که تشعشع بر اساس استاندارد است و ضرری برای سلامت مردم ندارد.

رضا وحیدنیا صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رجب رحمانی و داود محمدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق شهر هوشمند اپراتورهای موبایل نقش تسهیل گر دارند و در نسل سوم به سمت اینترنت افراد و در نسل چهارم به سمت اتصال همه اشیاء، افراد به اینترنت حرکت می‌کنیم.

وحیدنیا تصریح کرد: اگر قرار است در شهر واقعه‌ای رخ دهد می‌توان اطلاع‌رسانی با موبایل را محقق کرد و برای رسیدن به شهر هوشمند باید بستر مخابراتی به‌خوبی فراهم شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در کشور قابلیت سیگنال رسانی برای هشدار راداریم و با چالش‌های پیش رونیز مقابله خواهیم کرد.

عضو تیم تحقیقاتی شبکه‌های مخابراتی بی‌سیم دانشگاه کانادا گفت: در خصوص انواع پرتوهای الکترومغناطیس خوشبختانه استانداردهای امواج در کشور در شرایط مطلوب است و اندازه‌گیری‌ها نشان می‌دهد این امواج هیچ ضرری برای سلامت مردم ندارد.

وی اضافه کرد: اگر استانداردها رعایت شود هیچ ضرری از این ناحیه متوجه مردم نخواهد شد و سیگنال بی تی اس تا سطح آستانه فاصله دارد و مشکلی نداریم.

وحید نیا بیان کرد: امواج اندازه‌گیری شده در ۱۵۰ نقطه شهر نشان می‌دهد شاخص‌های استاندارد برای رعایت سلامت مردم وجود دارد و امواج هیچ ضرری ندارد
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: