May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۳۱۹۵
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
0
امروز آسمان تهران در پاره ای نقاط مه آلود همراه با بارش پراکنده است و در بعدازظهر رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات انتظار می رود.
بارش برف در ارتفاعات تهرانپول‌نیوز- بر اساس آخرین وضعیت داده های هواشناسی امروز بارش خفیف باران در سواحل شمالی و بارش برف در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، فردا نیز بارش پراکنده در غرب، شمال،مرکز و شمال شرق انتظار می رود.

گفتنی است امروز آسمان تهران در پاره ای نقاط مه آلود همراه با بارش پراکنده است و در بعدازظهر رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات انتظار می رود.

 از ابتدای روز شنبه برای استان های شمالی واقع در حاشیه دریای خزر، وزش باد شدید همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود که در استان مازندران با شدت بیشتری به وقوع می پیوندد.

 روز شنبه وزش باد شدید در استان های سمنان، تهران، قم، البرز و مرکزی نیز پیش بینی می شود و  خلیج فارس روز شنبه و یکشنبه و دریای خزر روز شنبه مواج می باشند.

سامانه جدید بارشی روز دوشنبه از غرب وارد کشور می شود و در این روز برای استان های واقع در غرب، شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود که بتدریج از اواسط روز برای استان های واقع در غرب و شمال غرب با بارش باران همراه خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: