May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۳۵۷۸
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
0
میرزایی تاکید کرد: همه استان ها باید با استفاده از تمامی قابلیت های خود نسبت به کاهش و مدیریت مطالبات معوق بانک همت مضاعف به کار گیرند تا بدین طریق، رضایت ذینفعان اعم از سهامداران و سپرده گذاران تامین شود.
برگزاری جلسه کمیسیون عالی وصول مطالبات بانک مهراقتصادپول‌نیوز- کمیسیون عالی وصول مطالبات با حضور معاونین حقوقی، امور مناطق، اعتبارات، مالی و بازرسی در استان قم برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مسلم میرزایی معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک در این رابطه گفت: همه همکاران باید با استفاده از ظرفیت و توان خود نسبت به نقش آفرینی در حوزه وصول مطالبات تلاش کنند چرا که معضل مطالبات معوق منجر به بلوکه شدن بخشی از منابع بانک می شود که باید در راستای تولید و افزایش ارزش افزوده بکار گیری شود.

معاون حقوقی و وصول مطالبات ادامه داد: در راستای تدابیر هیات مدیره و دستور صریح مدیر عامل بانک، کمیسیون عالی وصول مطالبات طی یک دوره زمانی مشخص در تمامی استان ها تشکیل می شود.

میرزایی تاکید کرد: همه استان ها باید با استفاده از تمامی قابلیت های خود نسبت به کاهش و مدیریت مطالبات معوق بانک همت مضاعف به کار گیرند تا بدین طریق، رضایت ذینفعان اعم از سهامداران و سپرده گذاران تامین شود.

برگزاری جلسه کمیسیون عالی وصول مطالبات بانک مهراقتصاد

در ادامه نیک اختر معاون اعتبارات و امور بین الملل نیز کسب رتبه دوم جذب منابع در بین بانک های استان توسط مدیریت شعب استان قم را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: این مهم نشانگر زحمات تمامی همکاران استان است که با توجه به عدم وجود خدماتی نظیر اتصال به سیستم شتاب توانسته اند زمینه رشد و پویایی بانک را فراهم آورند.

مزدارانی معاون امور مناطق نیز ضمن تقدیر از عملکرد استان قم در زمینه جذب منابع گفت: این استان در مدیریت بهینه منابع اقدامات موثری انجام داده که امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه، نجمی معاون بازرسی و حسابرسی تغییر روند و بهبود شاخص ها در طول سال های اخیر را ملموس دانست و گفت: بهبود گزارش حسابرسی استان و کسب امتیاز صعودی در 4 سال گذشته نشان از تحول جدی و مثبت در عملکرد استان دارد که باید این روند رو به رشد استمرار داشته باشد.

محمد رضا پاطلا مدیر کل شعب استان قم نیز در ادامه گزارشی از اقدامات استان در این زمینه ارائه کرد و گفت: امیدواریم با استعانت از خداوند تبارک و تعالی بتوانیم استان را در استاندارد سازی پارامترها و به نرم رسانی معوقات به جایگاه مطلوبی برسانیم.

گفتنی است در ادامه این نشست معاونین بانک به بررسی وضعیت پرونده های استان پرداختند و نظرات و راهکارهای خود را مطرح نمودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: