کد خبر: ۱۶۴۰۰۳
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
0
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در این نشست با اشاره به اینکه صورت های مالی به تنهایی بیانگر عملکرد شرکت ها نیست گفت: ارائه صورت های مالی ابزاری برای شفافیت و انضباط مالی شرکت های مختلف است که به همراه گزارش عملکرد هیات مدیره ها در مجامع، گزارش واقعی تر از عملیات شرکت را بیان می نماید.
میزان پیشرفت سند راهبردی هفت گانه بیمه ایران بررسی شدپول‌نیوز- بررسی میزان پیشرفت شاخص های سند راهبردی هفت گانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران فنی و ستادی این شرکت و مسوولان و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی در مرکز همایش های ایران زمین برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در این نشست با اشاره به اینکه صورت های مالی به تنهایی بیانگر عملکرد شرکت ها نیست گفت: ارائه صورت های مالی ابزاری برای شفافیت و انضباط مالی شرکت های مختلف است که به همراه گزارش عملکرد هیات مدیره ها در مجامع، گزارش واقعی تر از عملیات شرکت را بیان می نماید.

سید عباس حسینی با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات بیمه ایران گفت: انجام تکلیف های قانونی مختلف از جمله بیمه توسعه نیز بایددر نظام ارزیابی عملکرد این شرکت مورد توجه قرار گیرد.
 
حسینی با اشاره به ضرورت افزایش رتبه بندی و سطح توانگری شرکت متبوعش، سطح توقعات از این شرکت را بالا دانست و گفت: ما یک بنگاه اقتصادی هستیم که علاوه بر تکالیف بسیاری که بر عهده داریم باید به مسئولیت های اجتماعی خود نیز بپردازیم و در کنار آن سود آوری هم داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران، نظام فکری درست و افزایش سرمایه واقعی و داشتن ابزار های مناسب را از الزامات سرآمدی شرکت متبوعش در غرب آسیا دانست و اظهار داشت: در این صورت می توانیم با شرکت های بیمه ای بزرگ خارجی رقابت داشته باشیم و به جایگاه خود در منطقه برسیم، ما باید با تدوین نظام استراتژیک و اجرایی کارآمد، آماده حضور در هزاره سوم باشیم.

حسینی همچنین بیان داشت در تعامل با بیمه مرکزی و با حمایت های ارزشمند وزارت امور اقتصادی ودارایی، صنعت بیمه می تواند نقش بسزایی در تامین سرمایه کشور، اشتغال زایی، حمایت از فعالان اقتصادی، تامین آرامش و امنیت فکری و روانی مردم و صیانت از سرمایه های آنان راداشته باشد و به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کلان کشور برسد.

رئیس هیأت مدیره بیمه ایران اضافه کرد: عملکرد صحیح ما، افزایش رضایت بیمه گذاران ومشتریان است که با داشتن نیروی متخصص با بهره وری بالا می توان به آن دست یافت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: