May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۴۰۸۷
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
0
در این همایش افخمی با اشاره به این كه در دوره دفاع مقدس نوجوانان بسیاری برای ایستادگی در برابر دشمنان به جبهه‌ها می‌رفتند گفت: روحیه بسیجی ارتباطی به سن و سال نداشت و افرادی در سنین مختلف به بسیجیان می‌پیوستند.
همایش هفته بسیج در بانک صنعت و معدن برگزار شدپول‌نیوز- همایش بزرگداشت هفته بسیج با حضور علی‌اشرف افخمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران و كاركنان این بانك و دُر رییس قرارگاه جهاد صنعتی در بانك صنعت و معدن برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این همایش افخمی با اشاره به این كه در دوره دفاع مقدس نوجوانان بسیاری برای ایستادگی در برابر دشمنان به جبهه‌ها می‌رفتند گفت: روحیه بسیجی ارتباطی به سن و سال نداشت و افرادی در سنین مختلف به بسیجیان می‌پیوستند.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن در ادامه با اشاره به روحیه بسیجی گفت: بسیجی اهل خداست، اهل اخلاص در عمل است و به دنبال شهرت نیست.

وی پیشتازی، مسؤولیت پذیری، بصیرت و اعتدال‌گرایی را از صفات دیگر بسیجیان برشمرده و تصریح كرد بسیجی به هر جا كه وارد شود نشاط و حركت ایجاد می‌كند.

در این همایش سردار دُر نیز امنیت و سلامت را دستاورد بسیجیان كشورمان توصیف كرده و بیان داشت، كشور ما امروز در سایه امنیتی كه به دست آمده است در حال توسعه صنعتی و اقتصادی است.

وی گفت: ما جزو معدود كشورهایی هستیم كه تاریخ استقلال نداریم زیرا هیچگاه زیر یوغ بیگانگان نبوده‌ایم و اكنون نیز باید با تلاش و جهاد جایگاه خود را در اقتصاد جهانی حفظ كنیم.

این فرماندة بسیجی یك ایران صنعتی راعامل هراس كشورهای استكباری دانسته و افزود: با همكاری بانك صنعت و معدن مشكلاتی نظیر كمبود سرمایه در گردش در صنایع كشورمان خواهد شد و صنعتی پویا و بالنده در این كشور توسعه خواهد یافت.

در ابتدای این همایش، ابوالقاسمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانك صنعت و معدن به تشریح نقش و رسالت بسیج در سال‌های دفاع مقدس و زمان حاضر پرداخت.

ابوالقاسمی در تشریح كلام امام خمینی (ره) كه بسیج را شجره طیبه نامید، این شجره را پویا، ثمربخش و عامل حیات و سرزندگی كشورمان توصیف كرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: