May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۴۳۳۳
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
0
سجادی افزود: دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها برای استفاده از این روش می‌توانند با مراجعه به سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه، به نشانی http://bp.swf.ir و با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربر و کلمه عبور، وارد سامانه شده نسبت به پرداخت بدهی‌های خود با کارت شتاب از طریق درگاه بانکی که اعلام شده اقدام کنند.
پول‌نیوز- قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: امکان پرداخت الکترونیکی بدهی‌های دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها به صندوق رفاه دانشجویان فراهم شد.

فریبرز سجادی در گفتگویی از امکان پرداخت الکترونیکی بدهی‌های دانشجویان و فارغ التحصیلان به صندوق رفاه دانشجویی خبر داد.

وی افزود: دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها برای استفاده از این روش می‌توانند با مراجعه به سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه، به نشانی http://bp.swf.ir  و با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربر و کلمه عبور، وارد سامانه شده نسبت به پرداخت بدهی‌های خود با کارت شتاب از طریق درگاه بانکی که اعلام شده اقدام کنند.

قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: در صورت پرداخت مبلغ بدهی از طریق پورتال دانشجویی، مبلغ پرداخت شده در پرونده دانشجو ثبت شده و از بدهی وی کسر می شود.

وی ادامه داد: در زمان طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه، دانش‌آموختگان بدهکار می‌توانستند، از طریق سامانه پرداخت USSD و با شماره گیری ستاره ۷۸۸ ستاره ۱۳۳ مربع مبلغ بدهی خود را مشاهده و از همان طریق و یا از طریق رمز دوم بانکی خود نسبت به پرداخت بدهی اقدام کنند.

سجادی با بیان اینکه درحال برنامه ریزی هستیم تا این طرح را به صورت دایم فعال کنیم، گفت: هدف از اجرای این طرح تسریع و تسهیل فرایند تسویه حساب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه با صندوق رفاه دانشجویان است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: