May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۴۳۶۱
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
۱
طی مراسمی با حضور دولتی مدیرعامل، پدرام رییس هیات مدیره و جمعی از همکاران و مشتریان، شعبه تهرانسر بانک گشایش یافت.
افتتاح شعبه تهرانسر بانک قرض الحسنه مهر ایرانپول‌نیوز- شعبه تهرانسر بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ارایه خدمات بهتر و اشاعه و ترویج سنت الهی قرض الحسنه میان مشتریان، با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طی مراسمی با حضور دولتی مدیرعامل، پدرام رییس هیات مدیره و جمعی از همکاران و مشتریان، شعبه تهرانسر بانک گشایش یافت.

با توجه به سیستم یکپارچه خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعب سراسر کشور، هیچ محدودیتی جهت دریافت خدمات بانکی و انتخاب شعبه برای مشتریان وجود ندارد و مشتریان می‌توانند به دلخواه، شعبه جدید خود را انتخاب و خدمات موردنظرشان را دریافت نمایند.

شایان ذکر است، در این مراسم حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی، قربی رییس اداره پشتیبانی، کودزری مدیر و نامنی معاون شعب استان تهران نیز حضور داشتند.

افتتاح شعبه تهرانسر بانک قرض الحسنه مهر ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
حسن فیروزجایی
Iran, Islamic Republic of
13:41 - 1395/10/20
به نظر من بعداز بانک شهر که از لحاظ ارایه خدمات و برخورد کارمندان و مدیرانش وازلحاظ سرعت در انجام درخواست و رفع نیاز مشتریان و کیفیت درعمل و دقت و امنیت در صدر بانکهای برتر ایران و خاور میانه است،دومین بانک برتر ایران بانک قرض الحسنه مهرایران هست...
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: