کد خبر: ۱۶۴۶۲۱
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
0
جعفری دولت‌آبادی در تحلیل آمارهای اعلامی ازسوی نواحی دادسرا، با اشاره دادسرای ناحیه‌ ۲۰ که به جرائم مرتبط با مواد مخدر و روان‌گردان رسیدگی می‌کند
پول‌نیوز- عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران گفت: دادسرای ناحیه ۲۰ تهران با هشت ‌هزار زندانی مواد مخدر و دادسرای ناحیه ۳۴ و ۲۷ در حوزه رسیدگی به قتل و سرقت، مهم‌ترین دادسراهای تهران در مدیریت آسیب‌ها هستند.

دادستان تهران با اشاره به فعالیت شعب اجرای احکام محکومان زندانی گفت: مطابق گزارش معاون اجرای احکام، برخی از سرپرستان نواحی دادسرا، آمار محکومان زندانی خود را در پایان هر ماه اعلام نمی‌کنند.

وی با انتقاد از نبود آمار قطعی از محکومان زندانی و تعارض میان آمارهای ارائه‌شده از سوی برخی دادسراها و زندان افزود: دادسراها باید به طور ماهانه آمار دقیقی از تعداد محکومان زندانی با ذکر نوع اتهام مطابق فرم ارسالی گزارش کرده و شمار محکومانی را که مشمول عفو، آزادی مشروط یا دیگر امتیازات قانونی شده‌اند ارائه کنند.

جعفری دولت‌آبادی در تحلیل آمارهای اعلامی ازسوی نواحی دادسرا، با اشاره دادسرای ناحیه‌ ۲۰ که به جرائم مرتبط با مواد مخدر و روان‌گردان رسیدگی می‌کند، به عنوان دادسرایی که با هشت هزار زندانی، بالاترین آمار زندانیان را به خود اختصاص داده است و اهمیت این ناحیه از دادسرا و نواحی ۳۴ و ۲۷ دادسرای عمومی و انقلاب تهران که به جرائم سرقت و قتل رسیدگی می‌کنند، بر نقش این سه ناحیه در مقابله با جرائم مهم و کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: مواد مخدر ، زندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: