کد خبر: ۱۶۴۶۲۲
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
0
بيمه پارسيان به منظور رفاه حال بيمه گذاران و ارائه خدمات متنوع و متفاوت به ايشان باشگاه مشتريان خود را راه‌اندازي نمود كه در آن بيمه گذاران بر حسب امتيازهاي كسب شده رتبه بندي و براساس رتبه خود از مزايا و تخفيفات ويژه و جوايز ارزنده بيمه پارسيان در ساير رشته هاي بيمه اي برخوردار خواهند شد.
افتتاح باشگاه مشتريان بيمه پارسيان با خدماتي متفاوت براي بيمه گذارانپول‌نیوز-به منظور ارائه خدمات بهتر و متنوع‌تر به بيمه گذاران اين شركت باشگاه مشتريان بيمه پارسيان افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بيمه پارسيان به منظور رفاه حال بيمه گذاران و ارائه خدمات متنوع و متفاوت به ايشان باشگاه مشتريان خود را راه‌اندازي نمود كه در آن بيمه گذاران بر حسب امتيازهاي كسب شده رتبه بندي و براساس رتبه خود از مزايا و تخفيفات ويژه و جوايز ارزنده بيمه پارسيان در ساير رشته هاي بيمه اي برخوردار خواهند شد.

براين اساس دارندگان بيمه عمر و سرمايه گذاري بيمه پارسيان پس از رتبه بندي برحسب امتيازات كسب شده از مزاياي ويژه‌اي در ساير رشته ها از جمله آتش سوزي، اتومبيل، حوادث و درمان و حتي درمان تكميلي انفرادي نيز بهره مند خواهند شد.

بيمه گذاران محترم براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به آدرس اينترنتي http://pi724.com و يا وبسايت بيمه پارسيان مراجعه فرمايند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: