May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۵۱۴۰
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
0
پول‌نیوز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به ممنوع بودن ساخت ویلا به‌جای باغ‌ها گفت: تنها مجوز ساخت اتاق ساخت اتاق نگهبانی به باغداران داده می‎شود.

مهندس «مهرداد غضنفری امرایی» در گفت‎وگویی اظهار کرد: بر اساس قانون باغدارانی که قصد ساخت اتاقک نگهبانی در باغ خود را دارند به نسبت سطح باغشان مجوز ساخت به آنان داده می‎شود.

وی افزود: مجوز ساخت این مقدار زمین متناسب با سطح باغ فرد قرار داده می‎شود و اگر او از این مقدار تخطی کند و به ساخت خانه ویلایی بپردازد به مراجع قضایی ارجاع داده و ساختمان آن قلع و قمع می‌شود.

غضنفری امرایی در پاسخ به این‌که آیا به باغ‌هایی که مجاور مناطق تحت مدیریت محیط‌زیست هستند مجوز داده می‎شود؟ گفت: در واگذاری مجوز به این باغان مانعی وجود ندارد و اگر در داخل مناطق حفاظت شده بودند با آن‌ها برخورد می‎شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان یادآور شد: مجوز ساخت اتاقک نگهبانی در کمیسیون تبصره یک ماده یک بررسی و در صورت صلاح‌دید واگذار می‎شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ویلا ، باغ ، جهادکشاورزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: