کد خبر: ۱۶۵۷۱۶
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
0
آقاي حميدرضا اسدي با بيان اين مطلب كه در جريان بازديد مديرعامل بانك و تعدادي از مديران بانك از شعبه زاهدان و ديدار با صادركنندگان منطقه صورت گرفت بيان داشت: ميزان تسهيلات اعطايي اين شعبه طي 8 ماه اول سال‌جاري 110ميليارد ريال بوده است.
پرداخت 95 درصد تسهیلات صادراتی زاهدان توسط بانک توسعه صادراتپول‌نیوز- رئیس بانک توسعه صادرات شعبه زاهدان گفت: بر اساس آمار شورای هماهنگی بانک‌های استان، طی سه ماه اخیر، سهم تامین‌مالی صادرات این بانک در میان سایر بانک‌های زاهدان 95 درصد است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آقاي حميدرضا اسدي با بيان اين مطلب كه در جريان بازديد مديرعامل بانك و تعدادي از مديران بانك از شعبه زاهدان و ديدار با صادركنندگان منطقه صورت گرفت بيان داشت: ميزان تسهيلات اعطايي اين شعبه طي 8 ماه اول سال‌جاري 110ميليارد ريال بوده است.

رئيس شعبه بانك توسعه صادرات شعبه زاهدان گفت: نيمي از صادركنندگان نمونه استاني كه در سال‌جاري معرفي شدند از مشتريان اين شعبه هستند.

وي در ادامه به برخي از مهمترين پروژه‌هاي تامين مالي شده اين شعبه اشاره كرد و گفت: تقويت ناوگان حمل و نقل استان در صادرات سيمان با واگذاري 100 دستگاه كشنده از نمونه‌هاي تامين مالي شده بانك توسعه صادرات است كه موجب افزايش اشتغالزايي و تسهيل در حمل و نقل صادرات استان شده است.

آقاي اسدي بيان داشت: همچنين تامين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي صادراتي همواره مدنظر شعبه زاهدان بانك توسعه صادرات قرار دارد كه علاوه بر تداوم توليد و افزايش آمار صادراتي، تاثير به سزايي در ايجاد و استمرار شغل در استان بشود.

خاطرنشان مي‌شود دكتر علي صالح‌آبادي مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران طي سفري يك روزه به شهر زاهدان در جمع استادها و دانشجويان دانشگاه سيستان و بلوچستان به ايراد سخن پرداخت و سپس در اتاق بازرگاني، صنايع،  معادن و كشاورزي زاهدان پس از ارايه بياناتي به سوالات صادركنندگان منطقه پاسخ گفت.

مديرعامل بانك توسعه صادرات را در اين سفر، آقاي مزده، عضو هيات‌مديره بانك و مديران اعتبارات، امور شعب و رئيس اداره روابط عمومي و بين‌الملل همراهي مي‌كردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: