کد خبر: ۱۶۵۷۶۲
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
0
پول‌نیوز- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان این‌که برابرسازی قیمت بلیت هواپیما با تاخیری طولانی همراه شده و این موضوع زیان‌های فراوانی به بار آورده است، اظهار کرد: اگر امروز ایران‌ایر از پنجمین ایرلاین برتر دنیا به این روز افتاده، به دلیل همین موضوع و نبود تصمیم‌های درست ما در صنعت هواپیمایی است.

رحمت الله مه‌آبادی تصریح کرد: بحث آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از سال 1373 در صنعت هواپیمایی ایران کلید خورد اما متاسفانه به دلیل تکمیل نشدن فرایند آن، نه‌تنها صنعت هواپیمایی ایران را با مشکلات جدی مواجه کرد که حتی ما را از بسیاری از کشورهای منطقه نیز عقب انداخت.

وی با بیان این‌که تنها راه برون‌رفت از ناهنجاری های فعلی در صنعت هواپیمایی ایران، آزادسازی نرخ بلیت است، تاکید کرد: آزادسازی به هیچ عنوان به معنی افزایش قیمت‌ها نیست، بلکه ما تلاش می‌کنیم تنها بحث جابجایی قیمت‌ها را به شکلی درست اجرایی کنیم تا شرایط برای یک رقابت سالم و ارتقای سطح خدمات در صنعت هواپیمایی ایران به وجود آید.

مه‌آبادی با اشاره به اهمیت رشد و توسعه فرودگاه‌ها در کشور عنوان کرد: درحال حاضر بر اساس آخرین ارزیابی‌های اقتصادی در جهان فرودگاه‌ها به عنوان اصلی‌ترین منبع توسعه و عمده‌ترین نقطه برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید به حساب می آیند، در ایران اما تعداد قابل توجهی از فرودگاه‌ها زیان‌ده بوده و برای شرکت منفعتی ندارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: