May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۶۲۶۷
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
0
نماینده فیلا با تمجید از میهمان نوازی مردم ایران و شهروندان آبادانی و خرمشهری و میزبانی شایسته سازمان منطقه آزاد اروند،گفت: تمامی امکانات برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات فراهم است و تیم ها نیز از لحاظ غذا و مکان تمرین و استراحت در سطح مطلوب قرلر دارند و این شایسته تقدیر است.
قدردانی نماینده اتحادیه کشتی جهانی از منطقه آزاد اروندپول‌نیوز- نماینده فیلا برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان در خرمشهر را در سطح بالایی ارزیابی کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، زواتکو اوسیچ داور بین المللی از کرواسی و نماینده اتحادیه جهانی کشتی در خصوص روند برگزاری مسابقات به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مسابقات در شرایط عالی میزبانی از سوی ایران در حال برگزاری است و بدون شک این مسابقات بر اعتبار جهانی ایران به ویژه منطقه آزاد اروند در مسابقات کشتی فرنگی می افزاید. تیم های شرکت کننده نیز در سطح مطلوبی بازی های خود را ارائه نمودند

نماینده فیلا افزود: بعد از کشتی تیم های ایرانی شرکت کننده در مسابقات، تیم های بلغارستان و مجارستان از سطح کیفی مناسبی برخوردار بودند و نشان دادند که این رشته ورزشی در حال گسترش و توسعه است.

نماینده فدراسیون جهانی کشتی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در منطقه آزاد اروند گفت: ایران دارای کشتی گیران و مربیان باهوش و در سطح بالایی از فهم و درک کشتی است و این مهم می تواند در توسعه این رشته کمک کند.

وی با تمجید از میهمان نوازی مردم ایران و شهروندان آبادانی و خرمشهری  و میزبانی شایسته سازمان منطقه آزاد اروند،گفت: تمامی امکانات برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات فراهم است و تیم ها نیز از لحاظ غذا و مکان تمرین و استراحت در سطح مطلوب قرلر دارند و این شایسته تقدیر است.

نماینده فدراسیون جهانی کشتی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان گفت: ایران به واسطه تماشاچیان خوب و فهیم خود نقش سازنده ای در تثبیت کشتی در المپیک داشت.

دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند از روز گذشته پنجشنبه در سالن خلیج فارس مجتمع ورزشی شهید جهان آرای خرمشهر آغاز شد و تا امروز جمعه ادامه دارد.

در این رقابت ها هشت تیم خارجی و چهار تیم ایرانی به مدت دو روز با یکدیگر رقابت می کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: