May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۶۳۷۱
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
0
براساس اين گزارش، مركزتوسعه و ارتباطات روزنامه همشهري پس از پايش روزنامه هاي سراسر كشور ، آگهي هاي تجاري برتر هر فصل را بر اساس رأي هيئت داوران انتخاب و معرفي مي كند كه طرح تبليغاتي«مثل آب خوردن» بانك كشاورزي به عنوان يكي از سه طرح برتر فصل تابستان انتخاب شد.
طرح تبلیغاتی «مثل آب خوردن» بانك كشاورزی آگهي برتر شدپول‌نیوز- طرح تبلیغاتی کمپین «مثل آب خوردن» بانك كشاورزي به عنوان  طرح آگهي  برتر انتخاب و معرفي شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين طرح  با هدف  معرفي خدمات بانكداري الكترونيك  اين بانک طراحی و اجرا شد كه از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل تابستان 94 در روزنامه های سراسری انتخاب و معرفي شد.

براساس اين گزارش، مركزتوسعه و ارتباطات روزنامه همشهري پس از پايش روزنامه هاي سراسر كشور ، آگهي هاي تجاري برتر هر فصل را بر اساس رأي هيئت داوران انتخاب و معرفي مي كند كه طرح تبليغاتي«مثل آب خوردن» بانك كشاورزي به عنوان يكي از سه طرح برتر فصل تابستان انتخاب شد.

اين گزارش مي افزايد، در فصل پيش نيز طرح «طلوعي دوباره» بانك كشاورزي كه  با هدف اطلاع رسانی خرید تضمینی گندم پس از 10 سال با عاملیت اين بانک طراحی و اجرا شده بود، از سوی هیأت داوران به عنوان آگهی برتر فصل بهار 94 در روزنامه های سراسری انتخاب و معرفي شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: