کد خبر: ۱۶۶۷۰۱
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
0
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در سانحه آتش سوزی ساختمان تجاری چهار طبقه در خیابان اکباتان پایتخت یک شهروند در اثر سوختگی شدید جان باخت.
پول‌نیوزسیدجلال ملکی در گفت و گویی افزود: درساعت 6:12 دقیقه صبح امروز آتش سوزی گسترده ای در خیابان اکباتان اول خیابان ملت از طریق سامانه 125 گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی از پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه دو نردبان هیدرولیکی و خودروهای تنفسی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری بود که در طبقه همکف آن یک انبار به مساحتی 15 مترمربع پر از اموال دسته دوم و ضایعات وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه طبقات بالای این ساختمان خالی سکنه بود افزود: در این سانحه، شعله های آتش انبار و بالکن را فرا گرفته و به چهار طبقه بالای ساختمان نیز سرایت کرده بود.

ملکی افزود: در زمان وقوع آتش سوزی دو نفر در انبار حضور داشتند که یکی از این دو نفر از طریق بالکنی به ارتفاع حدود سه متری از مهلکه آتش فرار کرد.

وی گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل و انجام اقدام ایمنی با درهایی که از سمت بیرون قفل شده بودند روبرو شدند که پس از شکستن قفل و در حین انجام عملیات خاموش کردن آتش با جنازه سوخته شده یک نفر روبرو شدند.

ملکی افزود: بنابه اظهار ساکنان این فرد 40 ساله بود.

وی گفت: ماموران آتش نشانی در پایان بعد از انجام اقدام ایمن سازی و اطمینان از محل برای بررسی علت وقوع سانحه در اختیار کارشناسان ذی ربط قرار گرفت. 
منبع: ایرنا
برچسب ها: اکباتان ، مرگ ، آتش نشانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: