May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۶۸۲۹
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
0
این آکادمی قرار است با 20 هزار عضو حاضر در آکادمی ملی فوتبال با صدور کارت عضویت، آغاز به کار کند و تلاش خواهیم کرد که در آکادمی مجازی این افراد با آموزش‌های آنلاین سطح دانش خود را ارتقاء دهند.
پول‌نیوز- به گفته رییس آکادمی ملی فوتبال، آکادمی مجازی فوتبال با 20 هزار عضو فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

دکتر محمد علیزاده در این باره اظهار کرد: این آکادمی قرار است با 20 هزار عضو حاضر در آکادمی ملی فوتبال با صدور کارت عضویت، آغاز به کار کند و تلاش خواهیم کرد که در آکادمی مجازی این افراد با آموزش‌های آنلاین سطح دانش خود را ارتقاء دهند.

رییس آکادمی ملی فوتبال افزود: قرار است جلسه شورای آکادمی با حضور اعضاء تشکیل شود و راه اندازی آکادمی مجازی فوتبال به تصویب برسد.

وی افزود: تلاش بعدی ما این است که با همکاری آموزش و پرورش مسابقه‌های رده 13 سال را با کمک این وزارتخانه برگزار کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های آموزش و پرورش با نظارت فدراسیون فوتبال و آکادمی المپیک بهره لازم را ببریم. توافق‌های کلی در این باره صورت گرفته و قرار است مسابقه‌های فوتسال را در بخش دختران و فوتبال را در بخش پسران به مرحله اجرا دربیاوریم.

رییس آکادمی ملی فوتبال با بیان اینکه مهم‌ترین هدف آکادمی پایه‌گذار یک هماهنگی مناسب از باب سیاست‌گذاری و اجرا در فوتبال پایه ایران است، گفت: در این راستا جلساتی را با وزارت آموزش و پرورش و کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال برگزار کردیم تا این وحدت رویه در فوتبال پایه را گسترش دهیم. خوشبختانه رده 12 سال برای دختران و پسران به خوبی برگزار شد و ما توانستیم بر اساس یک لیست 50 نفره تیم ملی را در این رده شکل دهیم. از سه سال پیش که فستیوال رده‌های پایه آغاز شد خوشبختانه نیمی از 26 بازیکن تیم نونهالان از دستاوردهای همین فستیوال‌ها هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: