پولنیوز- با گفتگوي مستقيم آقاي فروتن،قائم مقام مديرعامل بانکانصار با مشتريان، مديران و کارکنان که صبح روز چهارشنبه 9 دي درمرکزخدمات مشتريان انجام شد، طرح گفتگوي بيواسطه مديران ارشد بانک انصار پايان يافت.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، آقاي فروتن براساس زمانبندي از پيش اعلام شده، روز چهار شنبه در مرکز خدمات مشتريان حضور يافت و ضمن آگاه شدن از ديدگاه تماس گيرندگان، نظرات و پيشنهادهاي آن ها را استماع کرده و به سئوالات آنان درخصوص ؛ حوزه هاي اقتصاد کلان وتاثير آن بر سپرده ها وتسهيلات بانکي ،صندوق هاي سرمايه گذاري اميد وامين انصار و ساير موضوعات مبتلا به پاسخ داد.
همچنين موضوع بخشي از تماس هاي مشتريان نيز تشکر وقدرداني از خدمات ارايه شده توسط بانک انصار بود.
شايان ذکراست که طرح گفتگوي تلفني مشتريان، مديران وکارکنان بانک انصار با مديران ارشد تحت عنوان «گفتگوي بيواسطه» از صبح روز چهارشنبه 13 آبان در مرکز خدمات مشتريان با گفتگوي آقاي سيدحميدخالقي مديرکل بازاريابي و تبليغات آغاز شده و تا 9 دي ماه با گفتگوي آقاي فروتن قائم مقام بانک انصار به پايان رسيد.
استقبال مطلوب وشايسته مشتريان وکارکنان بانک از نکات برجسته وحايز اهميت در اجراي اين طرح بود.گفتني است اين طرح در سال گذشته نيز اجرا شده وبا توجه به بازخورد هاي مثبت واثربخش در سال جاري نيز بر اساس جدول زماني مشخص واز پيش اعلام شده اجرا شد.