کد خبر: ۱۶۸۱۴۱
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
0
بیمه توسعه جهت قدرداني از اين امر خدا پسندانه، ارزشمند و ستودني و به منظور ترويج فرهنگ صداقت، علاوه بر پرداخت هديه اي ارزنده به ايشان، با درخواست وي مبني بر پرداخت مبلغ حق بيمه دريافتي به دو نفر از زيان ديدگان بيمه توسعه كه توسط وي معرفي گرديد موافقت به عمل آوردند.
بیمه توسعه از بیمه گزار درستکار تقدیر کردپول‌نیوز- "احمد سلماني" از بيمه گزاران محترم بيمه توسعه مي باشد كه به مدت يك سال موتور سيكلت خود را نزد بيمه توسعه، بيمه نمود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين شخص درستكار: در زمستان سال 92 به همراه خانواده خود با موتور در  خيابان امير كبير كاشان در حال تردد بودند كه دچار سانحه مي شود.

سلماني گفت با تهيه مدارك و تحويل آن به بيمه توسعه مبلغ 000/000/128 ريال دريافت كردم و آن را در حسابي قرار داده تا ضمن دريافت سود در مواقع ضروري از آن استفاده نمايم .

وي ادامه داد: در اربعين سالار شهيدان به همراه خانواده خود عازم كربلاي معلي شديم و در آنجا بود كه با تاسي از سيره و منش ائمه اطهار (ع) و علي الخصوص امام حسين (ع) و با آگاهي از اين موضوع كه علت حادثه اشتباه فردي بوده و خسارت دريافتي حق اينجانب نبوده و بيمه توسعه نيز جهت تسريع امور زيانديدگان محترم به صرف ادعاهاي بنده مدارك را تائيد نموده، تصميم گرفتم پس از بازگشت كل مبلغ دريافتي و همچنين سود آن را كه معادل 000/000/135 ريال بود را به بيمه توسعه عودت دهم.

از اين رو مديريت عامل و اعضاي هيئت مديره بيمه توسعه با علم به اين موضوع كه، اين اقدام ارزشمند را نمي توان با هيچ هديه و لوحي سپاس گفت. جهت قدرداني از اين امر خدا پسندانه، ارزشمند و ستودني و به منظور ترويج فرهنگ صداقت، علاوه بر پرداخت هديه اي ارزنده به ايشان، با درخواست وي مبني بر پرداخت مبلغ حق بيمه دريافتي به دو نفر از زيان ديدگان بيمه توسعه كه توسط وي معرفي گرديد موافقت به عمل آوردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: