کد خبر: ۱۶۸۲۷۰
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
0
پول‌نیوز- مشاور قلابي كه متهم است با فريب دختر نوجوان وي را ربوده بود، بازداشت شد و حادثه را شرح داد.

به گزارش جوان، چند روز قبل مردي همراه دختر 15 ساله‌اش به اداره پليس رفت و از مرد فريبكاري به اتهام ربودن دخترش شكايت كرد. وي گفت: دخترم دانش‌آموز دوره اول متوسطه است و مدرسه‌اش نزديكي خانه‌مان است. او صبح امروز مثل هميشه راهي مدرسه شد، اما ظهر بعد از تعطيلي مدرسه به خانه برنگشت. نگران شدم و زماني كه به مدرسه‌اش رفتم، مدير مدرسه گفت كه دخترم مثل ساير بچه‌ها بعد از تعطيلي مدرسه آنجا را ترك كرده است. خيلي نگران شدم و براي پيدا كردنش به جست‌وجو پرداختم تا اينكه متوجه شدم با وضعيتي آشفته به خانه برگشته است. وقتي خودم را به او رساندم، حال خوبي نداشت. وقتي ماجرا را سؤال كردم، گفت كه مرد جواني او را ربوده و به زور به داخل خانه‌اش كشانده بود، اما موفق شده وي را فريب دهد و از آنجا فرار كند. مرد ميانسال گفت، حالا از آن مرد شكايت دارم و درخواست مي‌كنم تا زودتر بازداشت شود.

دختر نوجوان هم در حالي كه وضعيت آشفته‌اي داشت، در شرح ماجرا به پليس گفت: از مدتي قبل متوجه حضور مرد جواني مقابل مدرسه شدم. او مرد چرب‌زباني بود. فهميدم كه به دانش‌آموزان مدرسه گفته است كه مشاور تحصيلي است. همچنين فهميدم كه مدعي شده بود از دانشگاهي معتبر مدرك مشاوره تحصيلي دارد و دفتر مشاوره‌اش هم در همين نزديكي است. بعداً در حرف زدن با همكلاسي‌هايم فهميدم كه اين مرد به دختران دانش‌آموز مدرسه هم مشاوره داده است.

دختر نوجوان ادامه داد: مدتي بود در يكي از درس‌هايم با مشكل روبه‌رو شده بودم، به خاطر همين تصميم گرفتم از آن مرد مشاوره بگيرم. چند روز قبل در راه رفتن به خانه، او را ديدم و بعد از معرفي خودم مشكلم را با او مطرح كردم. آن مرد گفت كه در حال حاضر به دانش‌آموزان ديگري وقت مشاوره داده است و براي دو روز ديگر به من وقت داد تا به دفترش بروم كه من هم قبول كردم.
دختر نوجوان در شرح ماجرا گفت: امروز ظهر پس از تعطيلي مدرسه در راه خانه بودم كه خودروی پژو آردي سبز رنگي كنارم توقف كرد. راننده شيشه خودرو را پايين كشيد و مرا صدا زد. فكر كردم كه مزاحم خياباني است، اما وقتي به راننده نگاه كردم، ديدم كه او همان مشاور تحصيلي است.

 گفت كه وقتش آزاد است و مي‌توانم به دفترش بروم و مشاوره بگيرم. بعد تعارف كرد تا سوار خودروي او شوم. من هم اعتماد كردم و سوار خودرو شدم. دقايقي بعد او كنار يك ساختمان مسكوني خودرو را نگه داشت و از من خواست تا با او به داخل ساختمان بروم. از آنجايي كه اين ساختمان هيچ شباهتي به دفتر كار نداشت، مشكوك شدم و قبول نكردم، اما وقتي چاقويي به پهلويم گذاشت و تهديدم كرد، از ترس قبول كردم. او مرا به زور داخل يكي از آپارتمان‌هاي ساختمان برد. داخل خانه هيچ كس نبود و معلوم بود كه خانه مجردي است. او قصد داشت مرا آزار دهد كه با التماس خواستم رهايم كند، اما مرد خشن قبول نكرد تا اينكه فكري به ذهنم رسيد.

به او گفتم كه حاضرم با او رابطه دوستي داشته باشم، اما الان بايد بروم چون پدرم در خانه منتظر من است و اگر دير كنم، به اداره پليس مي‌رود و شكايت مي‌كند. وقتي نام پليس را آوردم، او ترسيد و مرا رها كرد. شماره او را گرفتم و به او قول دادم دوباره به خانه‌اش بروم.

پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره مبارزه با آدم‌ربايي پليس آگاهي قرار گرفت.

بررسي‌هاي مأموران نشان داد كه اين مرد هيچ تحصيلات دانشگاهي ندارد و تا چهارم ابتدايي درس خوانده است. همچنين مشخص شد اين مرد كه مدتي است از همسرش جدا شده تعدادي دانش‌آموز دختر را به همين شيوه فريب داده است. مأموران پليس سرانجام روز گذشته وي را بازداشت كردند.

متهم در بازجويي‌ها گفت: من تا چهارم ابتدايي درس خوانده‌ام و كارگر و نصاب ‌دار و بست هستم. من كتاب‌هاي زيادي درباره روانشناسي و مشاوره مطالعه كرده‌ام به همين دليل اطلاعات خوبي در اين رشته دارم. پاتوق من در نزديكي مدرسه دخترانه بود و از آنجايي كه اطلاعات خوبي درباره مشاوره دارم، دوستانم مرا به عنوان مشاور تحصيلي به دانش‌آموزان معرفي كردند. در اين مدت تعدادي از دانش‌آموزان براي مشاوره پيش من آمدند و من هم به آنها مشاوره دادم تا اينكه چند روز قبل اين دختر نزد من آمد و گفت مدتي است با پسر مورد علاقه‌اش قهر كرده است و از من خواست آنها را آشتي بدهم. به همين دليل روز حادثه وقتي سراغ من آمد، او را سوار خودروام كردم و به خانه‌ام بردم تا با هم حرف بزنيم، اما او از من به عنوان آدم‌ربا شكايت كرده است.

 متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي سعيد احمدبيگي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت تا زواياي پنهان اين حادثه بر ملا شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: