May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول حراست بانک مهراقتصاد: سلامت سازمانی در اولویت کاری باشدپول‌نیوز- مسئول حراست بانک مهر اقتصاد گفت: همه باید سلامت سازمانی را در اولویت کاری خودمان قرار دهیم و به آن توجه کافی داشته باشیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی احمد مرادی - مسئول حراست بانک - در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست این استان با بیان مطلب فوق، گفت: بانک مهر اقتصاد توانسته جایگاه مناسبی را در شبکه بانکی کشور به خود اختصاص دهد که این مهم برگرفته از پشتوانه معنوی و روحیه ارزشی و انقلابی حاکم بر آن است.

وی تعامل بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری با سپاه، فرماندهان نواحی سپاه و رده‌های مختلف بسیج را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: بانک مهر اقتصاد در حال حاضر از اعتماد و اطمینان عمومی در میان مردم برخوردار است لذا همه ما باید با تمام وجود برای حفظ و ارتقاء این جایگاه تلاش کنیم.

مسئول حراست بانک مهر اقتصاد، نقش مراکز اقتصادی و پولی را در تمامی حکومت‌ها برجسته عنوان کرد و اظهار داشت: از زمان ایجاد یک حکومت، مراکز اقتصادی مهم‌ترین رکن در اداره آن هستند لذا این حساسیت به نحو چشمگیری مورد توجه سیستم‌های اطلاعاتی و جاسوسی برای ضربه زدن به اقتصاد کشورها قرار گرفته است.

مرادی با بیان اینکه باید در پرداخت تسهیلات و جذب منابع به منبع آن ها توجه کافی داشته باشیم، افزود: مدیران، متولی ایجاد امنیت هستند و در این راستا حراست با توجه به نوع کارایی که دارد گلوگاهی ار ورود و خروج اطلاعات محسوب می شود.

این مسئول با بیان اینکه اسناد مشتریان نزد بانک امانت هستند، خاطر نشان کرد: باید نهایت امانتداری در راستای حفظ این اسناد را در دستور کار قرار دهیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: