کد خبر: ۱۶۹۰۸۱
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
0
آقاي دكتر امين رييس كل بيمه مركزي در بخش پاياني سخنان خود ضمن ابراز تشكر و رضايت از گزارشي كه مديرعامل بيمه پارسيان ارائه داد گفت: در حال حاضر بيمه پارسيان جزو شركت هايي است كه كمترين مشكلات را در صنعت بيمه دارد.
دیدار رییس کل بیمه مرکزی با مدیران بیمه پارسیان پول‌نیوز- ايفاي به موقع و مناسب تعهدات، نوآوري و خلاقيت در ارائه خدمات، حفظ حرمت بيمه گذاران معيارهاي مناسبي براي شناخت يك شركت بيمه توانمند هستند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رييس كل بيمه مركزي ج.ا.ا به مناسبت افتتاح ساختمان جديد بيمه پارسيان به دعوت مديرعامل اين شركت در ديداري صميمانه در جمع مديران ارشد اين شركت حضور يافت و به ايراد سخنراني پرداخت.

در اين ديدار ابتدا آقاي هادي اويارحسين عضو هيأت مديره و مديرعامل بيمه پارسيان در گزارشي آخرين وضعيت شركت را بر اساس آمار و ارقام و گزارش‌هاي بيمه مركزي ج .ا.ا و سازمان بورس اوراق بهادار تشريح و دستاوردهاي جديد را به حضور رييس كل بيمه مركزي ارائه نمود.

رشد چشمگير و سبد مناسب پرتفوي بيمه پارسيان با تركيبي متوازن ازرشته هاي بيمه اي و همچنين حركت مداوم و با پيشرفت در مسير مشتري مداري و بهينه سازي هرچه بيشتر فرآيندهاي صدور و خسارت نيز از نكات مهم برنامه هاي در دست اجرا مي‌باشدكه از بخش هاي مهم گزارش مديرعامل شركت بود.

در ادامه رييس كل بيمه مركز ي طي سخنان خود معيارهاي مختلف شناخت يك شركت بيمه مناسب و توانمند را شرح داد و گفت: توانايي ايفاي تهعداتي كه يك شركت بيمه برعهده مي‌گيرد در هر زماني معيار مناسبي براي شناخت يك شركت بيمه توانمند است و در اين راه بيمه مركزي بعنوان نهاد ناظر بصورت مستمر توانگري شركت هاي بيمه را رصد مي كند.

آقاي دكتر امين ادامه داد: هر شركت بيمه ذينفعان زيادي دارد از كاركنان شركت گرفته تا نمايندگان ، بيمه گذاران ، سهامداران و غيره و ما براي شناخت وضعيت شركت خود بايد از نگاه تمامي اين ذينفعان ، شركت خود را مورد ارزيابي قرار دهيم .

ايشان ادامه داد: دربازار رقابتي برر روي كيفيت همراه با قيمت رقابت مي كنند. دربيمه منتها كيفيت قابل اندازه گيري نيست و در زمان فروش تنها حسن رفتار، دفتر و محل مناسب واحترام گذاشتن به مشتري ممكن است بعنوان كيفيت تعبير شود اما در يك شركت بيمه كيفيت واقعي زماني نشان داده مي شود و قابل اندازه گيري است كه بيمه گذار با خسارت مواجه شود و به نظر من يك در شركت بيمه اي هيچ چيز مهم تر از اين نيست كه آن شركت توانايي ايفاي تعهدات خود را به لحاظ مالي داشته باشد.

رييس كل بيمه مركزي در ادامه توجه به فروش صرف را از سوي شركت هاي بيمه و عدم توجه به برقراري تعادل بين حق بيمه ها و ريسكي كه برعهده مي‌گيرند را خطرناك توصيف كرد و افزود: بيمه فقط فروختن نيست و اداره كردن يك شركت بيمه يعني برقراري تعادل بين منابع و درآمدها و مصارف ودرآمدها و اين هنر مديران ارشد بيمه ها است.

ايشان نرخ شكني هايي كه تبديل به دامپينگ مي شوند و همچنين مطالباتي كه وصول نمي‌شوند را مشكلات بزرگ كنوني صنعت بيمه برشمرد و گفت: بهتراست اين گونه بيمه نامه را اصلا نفروشيم تا اينكه بيمه نامه اي بفروشيم كه حق بيمه آن اقتصادي و فني نيست و يا وصول نمي شود و با بخشي از آن وصول مي شود.

آقاي دكتر امين رييس كل بيمه مركزي در بخش پاياني سخنان خود ضمن ابراز تشكر و رضايت از گزارشي كه مديرعامل بيمه پارسيان ارائه داد گفت: در حال حاضر بيمه پارسيان جزو شركت هايي است كه كمترين مشكلات را در صنعت بيمه دارد. ايشان ضمن اشاره به اين نكته كه شركت بيمه پارسيان به سمت و سويي حركت ميكند كه حداكثر مطابقت را با معيارهاي يك شركت خوب در صنعت بيمه وفق دهد افزود: يك بنگاه اقتصادي بدون مطالبات وجود ندارد اما بايد مطالبات نسبت معقولي داشته باشد و كيان شركت را به خطر نيندازد و مديران ارشد بايد از كيان شركت‌ها محافظت كنند.

در پايان اين ديدار آقاي اويارحسين عضوهيأت مديره و مديرعامل بيمه پارسيان حضور رييس كل بيمه مركزي را در اين شركت بعنوان يك نكته بسيار مهم و انرژي مضاعف براي مديران و كاركنان شركت ارزيابي و از حضور ايشان تشكر و قدرداني بعمل آورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: