April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۹۷۷۲
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
0
در اين بازديد قرار است سفير كشور هلند و همچنين دبير اقتصادي سفارت اين كشور براي بررسي فرصت‌هاي همكاري فناورانه با اين مركز تحقيقاتي مذاكره داشته باشند.
حضور سفير هلند در پژوهشگاه صنعت نفتپول‌نیوز- به منظور توسعه روابط و همكاري‌هاي في مابين پژوهشگاه صنعت نفت و مراكز تحقيقاتي و دانشگاهي كشور هلند، امروز دوشنبه 28 دي ماه سفير اين كشور اروپايي در تهران بازديد خود را از پژوهشگاه آغاز كرد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در اين بازديد قرار است سفير كشور هلند و همچنين دبير اقتصادي سفارت اين كشور براي بررسي فرصت‌هاي همكاري فناورانه با اين مركز تحقيقاتي مذاكره داشته باشند.

گفتني است مهندس امير عباس حسيني، معاون فناوري و روابط بين‌الملل و جانشين رييس پژوهشگاه صنعت نفت اين مقام اروپايي را همراهي مي‌كند.

خاطر نشان مي‌شود قرار است از آزمايشگاه‌هاي پرديس‌ بالادستي  و پايلوت‌هاي پرديس پايين دستي پژوهشگاه صنعت نفت بازديد انجام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: