April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۹۹۴۴
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
0
امروز سه شنبه تیم پاترسون، معاون سفیر و ویلیام لادر، دبیر دوم سفارت استرالیا در حالی از بورس تهران بازدید کردند که عصر دیروز نیز سرمایه گذاران فرانسوی با صنایع دارویی بورس تهران آشنا شدند.
بازدید معاون سفیر استرالیا از بورس تهرانپول‌نیوز- هیات استرالیایی بعد از بازدید از تالار معاملات حافظ و آشنایی اولیه با ساختار بازار سرمایه و فرآیند معاملات در بورس تهران، با معاون بورس دیدار داشتند.

در این نشست، حسینی مقدم، معاون ناشران و اعضا ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده فعالان بازار سرمایه بین الملل، در خصوص فرآیند انتشار اطلاعات مالی شرکت ها، نحوه حضور سرمایه گذاران خارجی در بورس و قوانین و مقررات مربوط به سرمایه گذاران خارجی گفت‌وگو کردند.

دیروز نیز سرمایه گذاران فرانسوی فعال در صنعت دارویی از نزدیک با بورس تهران آشنا شدند.

در حالی عصر روز دوشنبه 28 دی ماه، جمعی از سرمایه گذاران فرانسوی حاضر در ایران با بورس تهران و جایگاه صنعت دارویی آشنا شدند که در این نشست روح الله حسینی مقدم معاون ناشران و اعضا بورس تهران ضمن معرفی بورس تهران، پتانسیل های صنعت دارویی بورس را ارائه کرد.

حسینی مقدم  در این جلسه با اشاره به پذیرش 27 شرکت دارویی در بورس تهران افزود: این صنعت بیشتر از 3 میلیارد دلار از ارزش بازار را در اختیار دارد و هشتمین صنعت بزرگ بورس تهران می باشد.

وی اضافه کرد: این صنعت در 9 ماهه گذشته رشد بیش از 20 درصد را در شاخص صنعت تجربه کرده است، در حالی که شاخص کل کاهش حدود 2 درصد را نشان می دهد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: