May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس شورای سیاستگذاری نخستین همایش ملی انتخابات اعلام کرد:
کد خبر: ۱۶۹۹۶۲
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
0
فراخوان 2 روزه ی ارسال طرح با موضوع انتخاب اصلح و مجلس کارآمد
پول‌نیوز- رئیس شورای سیاستگذاری نخستین همایش ملی انتخابات با اشاره به ضرورت شناخت دقیق مسایل کشور از سوی کاندیداهای دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دبیرخانه ی نخستین همایش ملی انتخابات با همکاری مرکز مطالعات و تحقیقات وزارت کشور بودجه ای را جهت برگزاری کارگاه ها و پنلهای تخصصی با مشارکت دانشگاه های سراسر کشور تخصیص داده است.

به گزارش گروه اجتماعی پول‌نیوز، علیرضا ابوالفضلی با اشاره به برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری و هیات علمی این همایش گفت: هم اکنون برخی مراکز کشور از جمله مرکز مطالعات جامعه شناسی دانشگاه تهران، دانشگاه خبر، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه سوره، دانشگاه صدا وسیما، دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علامه طباطبایی و برخی از موسسات و سازمان های مردم نهاد طرح هایی را برای برگزاری کارگاه ها و پنل‌های تخصصی پیشنهاد داده اند که با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات مقرر شد زمانی 2 روزه جهت ارسال طرح های سایر دانشگاه های کشور و اختصاص بودجه ی متناسب با طرح ها از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات وزارت کشور در اختیار سایر مراکز علمی قرار گیرد.

ابوالفضلی خاطر نشان ساخت: نگاه ما در این پروژه، نگاهی فرا جناحی و فرا حزبی با رویکرد تعاملی و تلاش برای همدلی و همزبانی گروههای مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه نتایج کارگاه ها و پنل‌ها به همراه گزارشی از مطالبات اساتید و دانشجویان از مجلس دهم در مراسم اختتامیه ی نخستین همایش ملی انتخابات ارائه خواهد شد، افزود: علاقه مندان جهت ارسال طرح های خود می توانند ظرف مدت 2 روز به پورتال جامع انتخابات کشور به نشانی http://majles.tv مراجعه نموده و یا طرح های خود را به نشانی الکترونیک entekhabat@majles.tv ارسال نمایند.

رئیس شورای سیاستگذاری نخستین همایش ملی انتخابات با اشاره به اینکه این همایش برای نخستین بار با هدف «انتخابات کارآمد، اخلاق و مشارکت ملی» در کشور برگزار خواهد شد، افزود: این همایش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص رعایت اخلاق مداری و حق الناس در تمامی انتخابات شامل انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ... برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت التزام کاندیداها به رعایت اصول اخلاقی و پایبندی به قانون مندی و بویژه رعایت اخلاق اسلامی تاکید کرد: انتخابات در ایران اسلامی بعنوان مرکز جهان تشیع ضمن رعایت استانداردها، باید براساس اصول صحیح انسانی اسلامی برگزار شود که این خود میتواند الگویی مناسب برای سایر کشورهای جهان باشد.

برچسب ها: مجلس ، همایش ملی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: