April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۰۳۲۳
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
0
در نخستین روز از این سفر کاری، از شعب محمدآباد، زهک و زابل بازدید شد و ضمن بررسی عملکرد شعب، از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو به عمل آمد.
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب استان سیستان و بلوچستانپول‌نیوز- دکتر مرتضی شهید زاده رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی و هیات همراه، روز چهارشنبه 30 دی ماه با سفر به استان سیستان و بلوچستان از مدیریت و شعب بانک کشاورزی در این استان بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در نخستین روز از این سفر کاری، از شعب محمدآباد، زهک و زابل  بازدید شد و ضمن بررسی عملکرد شعب، از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو به عمل آمد.

این گزارش می افزاید؛ دیدار با معاونان استاندار، حضور در جمع روسای شعب استان و ارائه رهنمودهای کاربردی برای پیشبرد اهداف و برنامه های بانک به منظور خدمت رسانی شایسته به مشتریان و کشاورزان منطقه و بازدید از تعدادی دیگر از شعب استان از برنامه های مدیرعامل در دومین روز این سفر بود.

شایان ذکر است توجه ویژه به ظرفیت سازی در استان های محروم و استفاده بهینه از منابع و فرصت های موجود در این مناطق برای رونق اقتصادی و گسترش تولیدات کشاورزی، در اولویت برنامه های بانک کشاورزی است که در دستور کار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک قرار دارد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب استان سیستان و بلوچستان

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب استان سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: