May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۰۵۰۲
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
0
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در طی یک یا دو ماه آینده قرارداد خرید 114 هواپیمایی ایرباس نهایی شده و پیش‌بینی می‌شود تعداد این هواپیماها به 500 فروند افزایش یابد.
امضای قرارداد خرید 114 هواپیمایی ایرباسپول‌نیوز- سیدمهدی هاشمی در اجلاس کاپا بابیا اینکه طی سه تا 5 سال آینده تعداد ناوگان هوایی فعال کشور باید به 500 فروند افزایش یابد افزود: قرارداد خرید 114 هواپیمایی ایرباس تا یک یا دو ماه آینده نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلایلی از جمله تحریم ظالمانه ایران نتوانسته‌‌ایم در این بخش آن طور که مورد انتظار است پیشرفت کنیم.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌های کوتاه و میان مدت را در دست اجرا داریم و برای برنامه‌های بلندمدت فرصت بیشتری برای تصویب و اجرا نیاز است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه برای ما کیفیت ، زمان و هزینه در بخش سرمایه‌گذاری های هوانوردی مهم است تصریح کرد: باید تلاش کنیم شرایط مورد نیاز برای حضور سرمایه‌گذاری‌های صنعت هوانوردی صورت گیرد.

 هاشمی در ادامه تصریح کرد: باید تلاش کنیم شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شود و متحد شویم از همه ظرفیت‌ها برای رشد این بخش استفاده شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: