May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۱۳۷۷
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
0
نشان اهدا شده به روابط عمومی بانك صنعت و معدن چهارمین نشان زرینی است كه در عرصه اطلاع رسانی در سال جاری به روابط عمومی بانك صنعت و معدن رسیده است.
اعطای دو نشان زرین در عرصه بانکداری به بانک صنعت و معدنپول‌نیوز- دو نشان زرین نوآوری در خدمات بانكداری الكترونیكی و نشان ویژه مدیریت برتر روابط عمومی درتوسعه و اطلاع رسانی خدمات بانكی به بانك صنعت و معدن رسید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با رویکرد ارتقای نقش تعاون و بخش خصوصی با اهدافی چون ایجاد فرصت هم اندیشی و تبادل دستاوردهای اجرایی در حوزه حمل و نقل، راه و صنایع وابسته، بررسی فرصت های پسا تحریم در صنعت حمل و نقل، راه، شهرسازی و ساختمان، بستر سازی وتبیین الزامات تحقق سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل چند وجهی و صنایع وابسته، شناسایی سهم، نقش و اثر دستگاه های اجرایی، تقنینی و قضایی در اجرای سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، راه و شهرسازی برگزار شد.

محورهای این اجلاس را فاینانس و تحقق سیاست های کلی حمل و نقل، چرایی و چگونگی توفیق یا عدم توفیق سازندگان ناوگان حمل و نقل و خودروسازان،شناسایی برترین تولیدکنندگان و سازندگان، شناسایی تجهیز کنندگان و شرکتهای خدماتی برتر در حوزه حمل و نقل، تبیین فناوری های نو در صنعت حمل و نقل در راستای چشم انداز ایران ۱۴۰۴ ، صنعت حمل و نقل و تعاملات فنی و مهندسی بین المللی و بررسی اثرات بحرانهای اقتصادی بر حمل و نقل بین المللی و درون شهری تشكیل می داد.

كلانتری معاون وزیرتعاون، كار و رفاه اجتماعی، عظیمی دبیركل اتاق تعاون ایران و مطهری نژاد از پیشكسوتان روابط عمومی كشوراز سخنرانان اصلی این اجلاس بودند .

گفتنی است، بانك صنعت و معدن در دو سال گذشته تامین مالی طرح های ملی ، زیربنایی و صنعتی كشور را با تسهیلاتی بالغ بر ١٠ میلیارد دلار به انجام رسانده كه ازآن میان میتوان به قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان و طرح برقی سازی قطار تهران مشهد در بخش صنایع ریلی اشاره كرد.

در ضمن نشان اهدا شده به روابط عمومی بانك صنعت و معدن چهارمین نشان زرینی است كه در عرصه اطلاع رسانی در سال جاری به روابط عمومی بانك صنعت و معدن رسیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: