May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۱۴۳۵
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
0
در اين اجلاس که در بهمن‌ماه سال‌جاري و در آستانه جشن‌هاي سي و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران برپا شده بود، جايزه بين‌المللي مرغوبيت خدمات در بانكداري شركتي به دليل رويكرد و سياست هاي اين بانك در عرصه بانكداري شركتي پس از انجام بررسي و ارزيابي از سوي هيات داوران اجلاس به بانك متبوع اعطا و از اسماعيل لـله گاني مدير عامل بانك مزبور تقدير به عمل آمد.
اعطای جایزه مرغوبیت خدمات در بانكداري شركتي به بانک صادرات پول‌نیوز- ​در اجلاس مشترك توسعه كيفيت، ساختمان، حمل‌و‌نقل، راه و شهرسازي که با حضور مديران ارشد سازمان‌ها و نهادهاي خصوصي و دولتي برگزار شد، جايزه بين‌المللي مرغوبيت خدمات در بانكداري شركتي (QS-corporate Banking) از سوي اتحاديه اروپا به بانک صادرات ايران اعطاء گرديد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  در اين اجلاس که در بهمن‌ماه سال‌جاري و در آستانه جشن‌هاي سي و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران برپا شده بود، جايزه بين‌المللي مرغوبيت خدمات در بانكداري شركتي به دليل رويكرد و سياست هاي اين بانك در عرصه بانكداري شركتي پس از انجام بررسي و ارزيابي از سوي هيات داوران اجلاس به بانك متبوع اعطا و از اسماعيل لـله گاني مدير عامل بانك مزبور تقدير به عمل آمد.

در بخشي از لوح سپاس اتاق تعاون ايران به مديرعامل بانك صادرات ايران آمده است: «در جهان امروز، صنعت ساختمان بخش مهمي از زيربناي اقتصاد هر جامعه است كه توفيق در آن زمينه‌ساز موفقيت در عرصه توليد و بازرگاني داخلي و خارجي مي‌باشد. توسعه و تعالي صنعت ساختمان، در گرو تلاش خستگي‌ناپذير و اراده مصمم تلاشگراني است كه همواره خدمت در اين بخش را عبادت و مقدس مي‌دانند. به پاس قدرداني و تجليل از قابليت‌ها و توان ممتاز جنابعالي و مجموعه تحت امر در كمال اكرام و احترام اين لوح سپاس به شما تقديم مي‌گردد.»

شايان ذكر است در اين اجلاس نشان زرين نوآوري در خدمات بانكداري الكترونيكي، نشان ويژه مديريت برتر روابط‌عمومي در توسعه دانش و اطلاع‌رساني خدمات بانكي به روابط‌عمومي اين بانك  اعطا شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: