May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۱۶۸۳
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
0
صفدری همچنین گفت: ارتباطات بازاریابی یا پروموشن(promotion) هفده شاخصه اصلی دارد که اصلی ترین شاخصه آن روابط عمومی است. روابط عمومی بازوی بازاریابی یا فروش است و نقش بسیار حساسی در گسترش فرهنگ بیمه دارد.
بیمه ما؛ میزبان نشست شورای هماهنگی روابط عمومی هاپول‌نیوز- نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به میزبانی بیمه"ما" با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل، حجت بهاری فر عضو هیئت مدیرهو دکتر سید مالک حسینی مشاور وزير و رئيس مركز روابط عمومی و اطلاع رساني وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه ای کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه "ما" ضمن عرض خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمهگفت: روابط‌ عمومی کار مقدسی استاما متاسفانه تاکنون اعتماد مردم در صنعت بیمه جلب نشده است و در بخش مشتری‌مداری ضعیف عمل کرده‌ایم. برای موفقیت در صنعت بیمه باید در ذهن، روح و قلب مشتریان نفوذ کرد و مهم‌ترین نقش را در این میان روابط عمومی های صنعت بیمه ایفاد می‌کنند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه به نقش مهم روابط عمومی در صنعت بیمه تا کنون توجه جدی نشده است. روابط عمومی به نوعی پایگاه ایجاد مزیت رقابتی محسوب می ‌شود و در زمینه اطلاعات و ارتباطات می تواند مزیت رقابتی ایجاد کند، بنابراین تا جائی که می‌توانیم باید از لحاظ دانش به روز خود را در روابط عمومی تقویت کنیم.

صفدری همچنین گفت: ارتباطات بازاریابی یا پروموشن(promotion) هفده شاخصه اصلی دارد که اصلی ترین شاخصه آن روابط عمومی است. روابط عمومی بازوی بازاریابی یا فروش است و نقش بسیار حساسی در گسترش فرهنگ بیمه دارد.

بیمه ما؛ میزبان نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها

مدیر عامل بیمه "ما" در پایان تاکید کرد: روابط عمومی‌ها می توانند با آگاه ساختن اقشار مختلف جامعه با ویژگی‌های بیمه نقشی موثر در تامین آینده مردم داشته باشند. لذا وظیفه مهم  روابط عمومی‌ها ست که با ایجاد خبرسازی و اطلاع رسانی درست و دقیق فرهنگ بیمه را در میان مردم نهادینه سازی کنند.

همچنین در بخش دیگری از این نشست دکتر سید مالک حسینی مشاور وزير و رئيس مركز روابط عمومی و اطلاع رساني وزارت امور اقتصادی و دارایی به بیان مطالب مهمی درباره نقش روابط عمومی‌های صنعت بیمه در دوران پسابرجام پرداخت.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین تاکیدات دولت در دوران پسابرجام، این است که مردم تغییرات مثبت پسابرجام را در زندگی خود لمس کنند و روابط عمومی‌ها با تدوین برنامه‌ای دقیق و مشترک در خصوص اطلاع رسانی صحیح می توانند نقش بسیار موثری در این زمینه داشته باشند.

حسینی در ادامه اضافه کرد: مردم باید از تغییرات صنعت بیمه در دوران پساتحریم و نقش واقعی آن در زندگی خود مطلع شوند. متاسفانه تا کنون آگاهی رسانی درستی از تحولاتی که صنعت بیمه در دوران پساتحریم خواهد یافت نشده است که این موضوع می تواند در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه به بحث و بررسی گذاشته شود.

مشاور وزير و رئيس مركز روابط عمومی و اطلاع رساني وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین گفت : بیمه صنعتی اجتماعی است و تاثیری که بیمه بر رضایتمندی مردم دارد از حوزه بانک هم بیشتر است. بنابراین اگر بیمه بتواند خلاهایش را در دوران پسابرجام مرتفع سازد می تواند به رشد و پیشرفت چشمگیری دست یابد و حوزه اقتصاد نیز به تبع از این تاثیرات بهره خواهد برد.

بیمه ما؛ میزبان نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها

وی در پایان ضمن تاکید به آنکه در این دوران مهم‌ترین اصل اطلاع رسانی شفاف و دقیق برای مردم است افزود: به خصوص در بخش بیمه‌های زندگی ابهامات فراوانی برای مردم وجود دارد و همچنین در تمامی حوزه‌های اقتصاد بخش مدیریت انتظارات جامعه بسیار اهمیت دارد. بنابراین روابط عمومی‌ها باید بتوانند با آگاهی رسانی درست، از ایجاد انتظارات غیر واقعی برای مردم جلوگیری کنند. این مسئله یک دستور کار مشترک برای تمام روابط عمومی‌های شرکت‌های بیمه است.

اهدای لوح تقدیر ویژه از سوی مجید صفدری مدیر عامل بیمه "ما" به رسول ساجدی مدیر پیشین روابط عمومی بیمه ایران، آرام رشیدی و مهدی شمسایی مدیران پیشین روابط عمومی بیمه "ما" و سایر مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور از دیگر برنامه‌های مهم این نشست بود.

همچنین بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه "ما" به دکتر سید مالک حسینی مشاور وزير و رئيس مركز روابط عمومی و اطلاع رساني وزارت امور اقتصادی و دارایی و  دکتر مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل بیمه مرکزی اعطا شد.

گفتنی است در پایان این نشست، دکتر مصطفیزندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی به بیان جزئیات اجرای طرح  آموزشی "ب مثل بیمه" در مدارس سراسر کشور توسط شرکت‌های بیمه پرداخت و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز در خصوص راهکارهای اجرای موفق و چالش‌های این طرح به بحث و بررسی پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: