May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۱۹۶۶
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
0
قیصربیگی ادامه داد: این واحدهای مسکونی با کمک 150میلیون ریالی بنیاد مستضعفان، پرداخت 50میلیون ریال از سوی انجمن خیران و کمک بلاعوض 100میلیون ریالی بهزیستی تا پایان سال 95برای این مددجویان احداث خواهد شد.
پول‌نیوز- مدیرکل بهزیستی ایلام از خانه‌دار شدن خانواده‌های دارای حداقل دو معلول ساکن در مناطق شهری خبر داد.

فرهاد قیصربیگی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تعداد این خانوارها در کل استان 18خانوار بوده که در این زمینه با رایزنی انجام‌گرفته با اداره کل راه و شهرسازی زمین رایگان برای 10نفر از این افراد گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی با کمک 150میلیون ریالی بنیاد مستضعفان، پرداخت 50میلیون ریال از سوی انجمن خیران و کمک بلاعوض 100میلیون ریالی بهزیستی تا پایان سال 95برای این مددجویان احداث خواهد شد.

قیصربیگی بابیان اینکه قرارداد واگذاری زمین منعقد و ایلام از سوی بهزیستی کشور به‌عنوان نخستین استان کشور به‌عنوان کسب تجربه موفق در این زمینه شناخته‌شده است خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های ایلام، ایوان و سیروان برای مددجویان احداث خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی ایلام خاطرنشان کرد: برای مابقی مددجویان ساکن در شهرستان‌های بدره، آبدانان و دره شهر که فاقد خانه بوده مسکن مهر تا پایان امسال خریداری و تحویل آنان خواهد شد.

قیصربیگی تاکید کرد: تأمین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های بهزیستی استان در خودکفایی مددجویان است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بهزیستی ، ایلام ، معلول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: