کد خبر: ۱۷۲۷۶۵
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
0
علت حادثه، سرعت زیاد خودروی 'هیوندا' در زمان سبقت و تجاوز به چپ و برخورد با خودرو ' کاپرا'بوده است که بعد از برخورد هر دو خودور آتش می گیرند و رانندگان در آتش گرفتار و می سوزند.
پول‌نیوز- فرمانده پلیس راه شهرستان سقز گفت: تصادف رانندگی و برخورد دو دستگاه خودرو سواری در جاده سقز - بانه دو کشته به جا گذاشت.

سرهنگ کریم ویسی روز دوشنبه با بیان اینکه این حادثه ساعت 23 شامگاه یکشنبه و در شش کیلومتری این مسیر رخ داد افزود: علت حادثه، سرعت زیاد خودروی 'هیوندا' در زمان سبقت و تجاوز به چپ و برخورد با خودرو ' کاپرا'بوده است که بعد از برخورد هر دو خودور آتش می گیرند و رانندگان در آتش گرفتار و می سوزند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی 115 شهرستان سقز هم با بیان اینکه به محض اطلاع ، تکنسین های این مرکز که در پایگاه تموغه مستقر هستند به محل اعزام شدند، عنوان کرد: کشته شدگان توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان امام خمینی سقز(ره) منتقل شدند.

سلیمان خضری در خصوص نام و مشخصات کشته شدگان این حادثه نیز اظهار کرد: راننده کاپرا به نام 'محمد بهرامی' اهل قشلاق افغانان سقز و راننده هیوندا نیز به نام ' کیوان صدری' اهل شهر بانه است.

مسیر 60 کیلومتری سقز بانه از مسیرهای پر رفت و آمد و حادثه خیز استان کردستان است.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: سقز ، بانه ، تصادف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: