May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۴۹۷۹
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
0
در طراحی این آگهی سعی شده تا با استفاده از زنگ مدرسه و کاغذ در کنار قیچی علاوه بر تداعی یک بازی کودکانه در ذهن مخاطب خبر از افتتاح این مدارس دهد.
طرح زنگ، قیچی، کاغذ بانک گردشگری آگهی برتر شدپول‌نیوز- آگهی بانک گردشگری به عنوان آگهی برتر مطبوعات کشور در فصل پاییز شناخته شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این انتخاب آگهی های چاپ شده در پاییز 94 توسط هیات داوران مورد بررسی قرار گرفت و طبق رای داوران آگهی "زنگ، قیچی، کاغذ " که مربوط به افتتاح مدارس ساخته شده توسط گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در مناطق محروم بود به عنوان آگهی برتر شناخته و انتخاب شد.

بر اساس این گزارش این آگهی در شرکت هم وطا از شرکتهای زیر مجموعه بانک گردشگری و توسط ناهید عقیقیان طراحی شده است. بانک گردشگری نیز در آبان ماه سال 94 همزمان با افتتاح این مدارس در مناطق محروم تبلیغات خود را آغاز کرد.

در طراحی این آگهی سعی شده تا با استفاده از زنگ مدرسه و کاغذ در کنار قیچی علاوه بر تداعی یک بازی کودکانه در ذهن مخاطب خبر از افتتاح این مدارس دهد.

گفتنی است بانک گردشگری در طرح های تبلیغاتی پیشین خود نیز به خوبی از نماد های گرافیکی استفاده کرده که همین موضوع باعث جلب نظر کارشناسان حوزه تبلیغات و رسانه شده است. به طوریکه اکثر فعالان این حوزه طرح های این بانک را شیوه ای نوین در معرفی خدمات و محصولات می دانند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: