کد خبر: ۱۷۵۴۹۲
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
0
پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت روز بزرگداشت شهداپول‌نیوز- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

روز بیست و دوم اسفند ماه، نکوداشت و بزرگداشت مقام فاخر فرشتگانی از جنس ایثار است که شهید نام دارند.

دوستان و همکاران گرانقدرم

ملت ایران، امنیت ، هویت و استقلال ملی امروز خود را مرهون شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس است . بقای تمامی سازمان ها و نهادهای کشور، خشت به خشت ، بر شالوده ی مقدس خون پاک شهدای نظام بنا نهاده شده است و تک تک ما تا ابد مدیون شهدا و خانواده های بزرگوار ایشان هستیم.

در این روز و به یاد شرافت بی مثال شهدا، با یکدیگر عهد می بندیم که تمام توان خود را به کار گیریم تا فداکاری شکوهمندی که با بذل جانشان رقم زدند ، به نتیجه مطلوب و نهایت مقصود برسد.

عزیزان من، برای نیل به این مقصود باید در هر جایگاهی که قرار داریم با وجدانی بیدار و صداقتی سرشار برای گردش چرخ های اقتصادی کشور و رشد، تعالی و رونق بخش کشاورزی تلاش کرده و نا امیدی، خستگی و افکار منفی را در مسلخ عشق و ایثار قربانی کنیم.

جای بسی خرسندی است که در سازمانی خدمت می کنیم که همواره پاسدار خون شهدا بوده است و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت های دولت محترم تدبیر و امید، فرصت آن را یافته ایم تا با خدمت به کشاورزان زحمتکش و تامین مالی بخش کشاورزی، نقشی در بهبود معیشت ، ایجاد امنیت غذایی و استقلال و بالندگی اقتصادی کشور داشته باشیم و بخش کوچکی از دین خود به شهدا را ادا کنیم .

در پایان، روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشته و نام ، یاد و راه آن بزرگواران را ارج می نهم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: