May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۵۹۱۵
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
0
همکاری بانک کشاورزی و پلیس راهنمایی و رانندگیپول‌نیوز- بانک کشاورزی از ساخت و تولید برنامه فرهنگی آموزشی «با لبخند برانید» به پیشنهاد پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، حمایت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی خود از ساخت و تولید جنگ نوروزی «با لبخند برانید» با هدف بازآموزی و اعتلای فرهنگ صحیح رانندگی، حمایت کرده است.

بر اساس این گزارش، برنامه فرهنگی آموزشی «با لبخند برانید» در ایام نوروز در قالب لوح فشرده صوتی توسط  پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در کمپ های سلامت و ایمنی که در خروجی های شهر تهران قرار دارند، تقدیم رانندگان خواهد شد.

این گزارش می افزاید، لوح فشرده جنگ نوروزی «با لبخند برانید» شامل 60 دقیقه برنامه های شاد و آموزنده است که به منظور کاهش تصادفات جاده ای و افزایش امنیت خانواده ها در سفر، در تعداد انبوه تهیه شده است. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: