کد خبر: ۱۷۷۵۳۱
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
0
پول‌نیوز - رئيس پليس فتا خراسان رضوي از دستگيري عامل مزاحمت‌هاي سايبري در شبکه اجتماعي تلگرام براي شهروند مشهدي خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ جواد جهانشيري در تشريح خبر گفت: مدرس يکي از مراکز آموزشي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس فتا مراجعه و در اظهارات اوليه خود به کارشناسان پليس فتا گفت مدتي است از سوي فردي ناشناس در محيط خصوصي تلگرام پيام‌هاي مستهجن و مطالب غير اخلاقي دريافت مي‌کنم که مسبب آزار روحي و رواني و مشکلات خانوادگي براي من شده است.

 سرهنگ جهانشيري افزود : با توجه به اظهارات اين خانم کارآگاهان پليس فتا تحقيقات گسترده خود را براي شناسايي متهم آغاز کردند.

وي تصريح کرد: پليس متهم پرونده که دختري جوان بود را شناسايي کرد. اين دختر جوان در تحقيقات اوليه پليس فتا منکر هرگونه ارتباطي با پرونده شد و اظهار داشت سيم کارت من در اختيار دامادمان است.

در بررسي‌هاي بعدي درباره ادعاي اين دختر، شوهر خواهرش به عنوان متهم اصلي پرونده مورد شناسايي قرار گرفت. متهم که مردي 32 ساله و دانشجوي شاکيه بود در مواجه با دلايل فني ناچار به بيان حقيقت شد و انگيزه خود از مزاحمت‌هاي مکرر براي شاکي را، کسب نکردن نمره قبولي در درس اين فرد ذکر کرد که ضمن تکميل پرونده متهم جهت سير مراحل قانوني به دادگاه اعزام شد.

 وي هشدار داد : مراقب افعال خود در فضاي سايبري باشيم و هرکاري که در فضاي واقعي انجام نمي‌دهيم در فضاي سايبري هم انجام ندهيم زيرا در فضاي سايبري هم به منظور حفظ حقوق شهروندي و حريم خصوصي نظارت کامل انجام مي‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: