کد خبر: ۱۷۹۲۷۶
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
0
شرافتي ادامه داد: يك دستگاه موتورسيكلت در اين حادثه به علت انحراف به چپ با يك دستگاه موتورسيكلت ديگر برخورد كرده كه سبب جان باختن دو سرنشين موتورسيكلت ها و سه كودك سه ماه، چهار ساله و 6 ساله مي شود.
پول‌نیوز- فرمانده پليس راه شمال سيستان و بلوچستان گفت: برخورد 2 دستگاه موتورسيكلت در يكي از جاده هاي روستايي شهرستان زهك پنج كشته برجاي گذاشت.

سرهنگ ايوب شرافتي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره تصادف فوتي در ساعت 23 شب گذشته در جاده فرعي در روستاي نادر شهرستان زهك بلافاصله ماموران پليس راه در محل حاضر شدند.

وي ادامه داد: يك دستگاه موتورسيكلت در اين حادثه به علت انحراف به چپ با يك دستگاه موتورسيكلت ديگر برخورد كرده كه سبب جان باختن دو سرنشين موتورسيكلت ها و سه كودك سه ماه، چهار ساله و 6 ساله مي شود.

فرمانده پليس راه شمال سيستان و بلوچستان از رانندگاني كه قصد تردد در راههاي شمالي استان را دارند در خواست كرد: ضمن رعايت سرعت مطمئنه و قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي سفري ايمن و به دور از حادثه براي خود و ديگران فراهم كنند.

شهر زهك مركز شهرستان زهك در 220 كيلومتري شمال زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان واقع شده و يكي از شهرستان هاي پنجگانه سيستان است.

استان سيستان و بلوچستان به سبب گستردگي راهها داراي دو قرارگاه پليس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ايرانشهر) است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: