April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۰۴۶۲
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
0
رییس یک شرکت کره‌ای گفت: شرکت ما دارای تکنولوژی پیشرفته در زمینه اینترنت است در همین راستا و با هدف ورود تکنولوژی نوین به ایران در این زمینه سرمایه گذاری خواهیم کرد.
اپراتور چهارم وارد ایران می‌شود؟پول‌نیوز- هان منگی رییس یک شرکت کره‌ای در گفتگو یی اظهار داشت:  شرکت ما دارای تکنولوژی پیشرفته در زمینه اینترنت است بنابراین تفاهم نامه ای با هدف ورود تکنولوژی نوین به ایران جهت استفاده از ماهواره در بخش‌های مختلف مخابراتی و اینترنتی منعقد شد.

وی افزود: این اولین قراردادی است که در خاورمیانه منعقد کرده ایم و قبل از آن تکنولوژی ما تنها به دو کشور ژاپن و آمریکا ارائه داده بودیم در حال حاضر در این پروژه قرار است 18 هزار روستا صاحب اینترنت شود.

هان منگی اظهار داشت: ما در 6 ماه گذشته تلاش‌های بسیاری جهت برقراری ارتباط با ایران داشته‌ایم زیرا ایران کشور مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

وی در خصوص اجرایی شدن این پروژه تصریح کرد: زمان اتمام قرارداد این پروژه ماه جولای است به همین دلیل جهت اجرایی کردن آن چند روستا را مشخص کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: هنوز اپراتور اجرای این پروژه مشخص نیست اما پس از توافقات لازم اپراتور مربوطه را اعلام خواهیم کرد تا بتوانیم اینترنتی با سرعت 3.5 یا 4 گیگ را در اختیار روستا‌های مد نظر قرار دهیم.

هان منگی در پایان بیان کرد: اگر ماهواره‌ها و تجهیزات مخابراتی ایرانی با ابزار و نرم افزارهای پروژه همکاری داشته باشد از تجهیزات داخلی ایران استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است که سرمایه گذاری مالی این پروژه بر عهده شرکت داخلی ایرانی طرف قرارداد است و شرکت کره‌ای فقط تکنولوژی آن وارد خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: