May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۰۸۸۴
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
0
سید حسینعلی ابریشم؛ شهرداری کاشان با سیاست خودکفایی تمام منابع خود را از محل عوارض و عرضه خدمات که با مشارکت شهروندان تأمین می‌شود کسب می‌کند.
پول‌نیوز-معاون اداری مالی شهرداری کاشان گفت: شهرداری کاشان امسال قرارداد 16 میلیارد تومانی برای نظافت شهر منعقد کرده است.

سید حسینعلی ابریشم عصر امروز در سومین جشنواره خوش حسابی شهرداری کاشان، از کسب رتبه 13 این شهرداری در بین شهرداری‌های کشور به لحاظ تدوین بودجه در سال 94 و 95 خبر داد و اظهار کرد: شهرداری کاشان این رتبه را از بین یک‌هزار و 60 شهرداری کشور با تدوین بودجه 545 میلیارد تومان کسب کرد.

وی با تأکید بر اینکه کسب این رتبه نتیجه حمایت و مشارکت شهروندان کاشانی در تأمین درآمدهای شهرداری است افزود: جایگاه 13 شهرداری کاشان در تدوین بودجه بالاتر از 20 شهرداری مرکز استان است.

به گفته وی، شهرداری کاشان با سیاست خودکفایی تمام منابع خود را از محل عوارض و عرضه خدمات که با مشارکت شهروندان تأمین می‌شود کسب می‌کند.

معاون اداری مالی شهرداری کاشان، با اشاره به اینکه شهرداری‌ها تنها نهادی هستند که منابع مالی را بدون واسطه می‌گیرند و برای مردم خرج می‌کنند گفت: شهرداری پروژه‌های متعدد و بی‌نظیری را نیز از محل مشارکت شهروندان در شهر اجرایی می‌کند.

ابریشم، احداث فرودگاه کاشان، مجموعه فرهنگی تفریحی شهربانو به عنوان بزرگ‌ترین پارک اختصاصی بانوان در استان اصفهان، بوستان ملت و پرستار،  پروژه‌های ترافیکی، احداث رینگ‌های شهری از جمله این طرح‌های عمرانی بی‌نظیر شهرداری کاشان است که با حمایت و مشارکت مالی شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی و اصناف اجرا شده است.

وی، دریافت عوارض از شهروندان را در دو بخش پسماند و نوسازی عنوان کرد و گفت: امروز اهدای جوایز خوش‌ حسابی به شهروندان به قید قرعه به شهروندان خوش حساب در این دو بخش تعلق می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری کاشان امسال قرارداد 16 میلیارد تومانی برای نظافت شهر منعقد کرده است متذکر شد: سرانه هزینه پاکیزگی شهر برای هر شهروند کاشانی، 55 هزار تومان است که بر این اساس هزینه نظافت شهر کاشان به ازای هر 3 و نیم نفر در هر خانه 190 هزار تومان است.

ابریشم، صدور قبوض پسماند و عوارض برای شهروندان کاشانی را حدود 150 تا 200 هزار تومان دانست و افزود: هر چه مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض بیشتر باشد شهرداری بیشتر حمایت می‌شود و خدمات شهری را هر چه بهتر  وبیشتر در کسب افزایش رفاه و رضایت شهروندان ارائه می‌کند.

وی با تأکید بر رکود مالی سال 94 گفت: شهرداری کاشان بر اساس بررسی‌های انجام شده به دلیل مشارکت‌های مردم و اجرای پروژه‌ها کمترین آسیب را داشت.

به گفته وی برگزاری جشنواره خوش حسابی با برندسازی گردشگری اردیبهشت  کاشان به دلیل فصل گل‌چینی و آیین گلاب‌گیری و حضور گردشگران یکی دیگر از سیاست‌های شهرداری کاشان در افزایش جاذبه‌های گردشگری این شهر است.

ابریشم در پایان با تقدیر از تمامی عوامل اجرایی این جشنواره از برندسازی شهریورماه کاشان با عنوان پایتخت گیاهان دارویی و طب سنتی خبر داد و گفت: تدبیر و ابتکار برندسازی اردیبهشت و شهریور کاشان با برند گردشگری و پایتخت گیاهان دارویی در کسب درآمدزایی پایدار، رونق اقتصادی شهر و افزایش جاذبه‌های گردشگری و شکوفایی صنعت توریست در شهر کاشان دروازه تاریخ تمدن بشری است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: