April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۱۰۴۰
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
0
" امنیت اطلاعات در حوزه های گوناگون"، ابزارها و روش های ایجاد و تهدید امنیت اطلاعات درفضای مجازی"،" امنیت ایمیل"، "مدیریت رمزهای عبور"، " امنیت در مرورگرهای اینترنتی و امنیت در پرداخت های اینترنتی"، امنیت در شبکه های اجتماعی"، " امنیت در تجهیزات همراه" و ارائه راهکارهای کاربردی از جمله سرفصل های آموزشی این کارگاه یک روزه به شمار می رود.
نشست امنیت فضای مجازیپول‌نیوز-نشست باید ها و نباید های فضای مجازی با دو محور امنیت اطلاعات و جایگاه آن در فضای مجازی و راه کارهای حفاظتی در مقابله با تهدیدات فضای سایبری، در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

 در این نشست رضا رییسی و آرمان حسینی کارشناسان امنیت نرم افزار به بررسی دو محور " امنیت اطلاعات و جایگاه آن در فضای مجازی" و" راه کارهای حفاظتی در مقابله با تهدیدات فضای سایبری" می پردازند.

" امنیت اطلاعات در حوزه های گوناگون"، ابزارها و روش های ایجاد و تهدید امنیت اطلاعات درفضای مجازی"،" امنیت ایمیل"، "مدیریت رمزهای عبور"، " امنیت در مرورگرهای اینترنتی و امنیت در پرداخت های اینترنتی"، امنیت در شبکه های اجتماعی"، " امنیت در تجهیزات همراه" و ارائه راهکارهای کاربردی از جمله سرفصل های  آموزشی  این کارگاه یک روزه به شمار می رود.

این برنامه با مشارکت مدیریت فاوای معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان این سازمان یکشنبه 19 اردیبهشت ساعت 10 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیایان های کارگر و جمهوری برگزار می شود.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: