کد خبر: ۱۸۱۳۱۱
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
0
بیانیه بانک دی به مناسبت شهادت مدافعان حرم مازندرانیپول‌نیوز- در پی شهادت 13 رزمنده سپاه کربلای مازندران در دفاع از حرم اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای نام و یاد این شهیدان مجاهد و مدافع حرم را گرامی داشت .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

از ميان مؤمنان مردانى‏اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند (سوره احزاب آیه ۲۳)

خبر شهادت جانسوز مدافعان حرم در حلب سوریه که مورد حمله ناجوانمردانه تفکیری‌ها قرار گرفتند، باعث تأسف و تألم شدید شیعیان و محبّان اهل بیت(ع) شد و اما واقعیت آن است که آنان امروز نزد همرزمانشان «عند ربهم یرزقون» هستند.

امروز تاریخ گواهی خواهد داد که حضور عاشقانه رزمندگان اسلام در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب کبری (س) دلیلی جز تبلور شعار «لبیک یا حسین» و «هیهات منا الذله» ندارد و بر ماست که با پاسداشت این رشادت‌ها گوشه‌ای دیگر از باغ حمیت و مردانگی "ایثارمردی" را ترویج کنیم.

این اداره کل ضمن گراميداشت ياد و خاطره‌ مجاهدان مدافع حرم، تأكيد مي‌كند ياد و راه شهداي عزيز مدافع حرم هرگز لحظه‌اي فراموش و خالي نخواهد ماند و همان‌گونه كه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)تأكيد فرمودند صف استوار آرزومندان شهادت صفی بلند و بنياني مرصوص است.

در پایان شهادت دلاوران مازندرانی مدافعان حرم را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم  مد ظله العالی این عزیزان ، هموطنان گرامی به ویژه مردم شهیدپرور استان مازندران تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: