May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۱۶۱۴
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
0
وی ادامه داد: راهكار این موضوع فقط تامین منابع پایدار نیست، اگرچه ما در این زمینه كسری بودجه داریم، اما باید طرح پزشك خانواده به یاری این طرح بیاید.
پول‌نیوز- وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: طرح تحول سلامت نیازمند اصلاح است و این اصلاحات می تواند موفقیت‌های ما را در این طرح بیشتر كند.

علی ربیعی در چهارمین گردهمایی جامع سالانه انجمن پزشكان عمومی ایران افزود: این طرح بسیار ارزشمندی است چرا كه 10 میلیون ایرانی فاقد دفترچه را صاحب دفترچه كرد و پرداختی از جیب مردم را نیز كاهش داد.

وی اظهار داشت: ما تعرفه ها را اصلاح كردیم اما زیرساخت ها را تامین نكردیم و ما نیازمند این هستیم كه زیرساخت ها را تامین كنیم.

وی ادامه داد: راهكار این موضوع فقط تامین منابع پایدار نیست، اگرچه ما در این زمینه كسری بودجه داریم، اما باید طرح پزشك خانواده به یاری این طرح بیاید.

وی خاطرنشان كرد: اگرچه ما یك ریال برای اجرای طرح پزشك خانواده نگرفته ایم اما این طرح در دو استان در حال انجام است.

ربیعی راه نجات طرح نظام سلامت را استفاده از طب عمومی با توان پزشكان عمومی دانست و افزود: طب عمومی باید در تصمیم سازی به ما كمك كنند.

وزیركار با بیان اینكه باید همه تلاش كنیم تا این طرح با موفقیت‌های جدی در كشور اجرا شود، ادامه داد: مردم به عنوان ذینفعان این طرح خواهند بود.

ربیعی در ادامه به طراحی برنامه حمایت غذایی برای جلوگیری از سوتغذیه افراد كم درآمد اشاره كرد و گفت: براساس آمار بیس از پنج میلیون نفر در كشور با تهدید امنیت غذایی مواجه هستند.

وی همچنین به اجرای طرح آموزش مبارزه با بازماندگی از تحصیل اشاره كرد و اظهار داشت: در كانون اصلاح و تربیت اغلب افراد مجرم بازمانده از تحصیل بودند و ما برنامه جدی برای آنها داریم.
وی خاطرنشان كرد: با همكاری پزشكان عمومی می توانیم بسیاری ار مشكلات پیش رو را حل كرد.

ششمین همایش علمی و فصلی و چهارمین گردهمایی جامع سالانه انجمن پزشكان عمومی از امروز چهارشنبه به مدت سه روز در برج میلاد در حال برگزاری است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: وزیر کار ، سلامت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: