کد خبر: ۱۸۲۳۶۹
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
0
تسهیلات بانک در طرح های « تلاش گستر» و « دانش گستر» به کارگران شاغل تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی (با حداقل 3 سال سابقه واریز حق بیمه) و معلمان و کارکنان مدارس شاغل تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش اعطاء می شود.
بانک رفاه به «کارگران» و «معلمان» وام می دهدپول‌نیوز- بانک رفاه با هدف تجلیل از اقشار زحمتکش کارگران و معلمان تسهیلاتی تحت عنوان « تلاش گستر » و «دانش گستر» ارایه کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، تسهیلات بانک در طرح های « تلاش گستر» و « دانش گستر» به کارگران شاغل تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی (با حداقل 3 سال سابقه واریز حق بیمه) و معلمان و کارکنان مدارس شاغل تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش اعطاء می شود.

متقاضیان واجد شرایط می توانند برای خرید مسکن، تامین اموال و خدمات مورد نیاز شامل ، هزینه های تحصیل، ازدواج، مسافرت، خرید خودرو سواری ، جعاله تعمیرات مسکن و خرید کالای اساسی با دوام از این تسهیلات استفاده کنند.

از امتیازات ویژه طرح های مذکور می توان به افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات و کاهش نرخ سود تسهیلات با شرایطی خاص اشاره کرد.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی فراد به شماره تلفن 8525 -021 تماس بگیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: