May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۲۴۹۶
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
0
ویژگی‌های عمده و شاخص نمایشگاه امسال، تأکید بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌ها، معافیت‌ها و تسهیلات منطقه آزاد برای شرکت‌کنندگان است. در عین حال حضور شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی فعال در حوزه صنعت ساختمان در این نمایشگاه در راستای تأکید بر حضور شرکت‌های ایرانی با تولیدات ملی و دعوت از شرکت‌های معتبر و برند مطرح در سطح کشور است.
پول‌نیوز-کلاتاری با اشاره به برگزاری ۴ روزه دوازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان کیش از حضور ۱۲۴شرکت داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال ۱۷ شرکت خارجی از جمله کشورهای ترکیه و چین به‌طور مستقیم شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، کلاتاری مشاور رئیس و امور نمایشگاهی اتاق تعاون در آیین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان کیش، گفت: این نمایشگاه در فضایی حدود 5 هزار مترمربع و با حضور 124 شرکت‌کننده داخلی و خارجی برپا شده که از این تعداد نمایندگان 17 کشور خارجی ازجمله کشورهای بلژیک، فنلاند، آلمان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، سوئیس، آمریکا، مالزی، تایوان، کره جنوبی، سوئد، چین، ژاپن، نروژ، فرانسه و کانادا حضور یافته‌اند. در این بین کشورهای ترکیه و چین به‌طور مستقیم در دوازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان کیش حضور دارند.

وی افزود: ویژگی‌های عمده و شاخص نمایشگاه امسال، تأکید بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌ها، معافیت‌ها و تسهیلات منطقه آزاد برای شرکت‌کنندگان است. در عین حال حضور شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی فعال در حوزه صنعت ساختمان در این نمایشگاه در راستای تأکید بر حضور شرکت‌های ایرانی با تولیدات ملی و دعوت از شرکت‌های معتبر و برند مطرح در سطح کشور است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: